שאלה בקשר לחיבורים בטלויזיות LCD של LG

  • פותח הנושא פותח הנושא danabi1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

danabi1

אוהב את התחום
הודעות
63
מעורבות
0
נקודות
6
שלום,
באתר היבואן של LG, כתוב למשל לגבי הדגם 32LG60UR שיש לו חיבור "RGB In כניסה למחשב". מזה החיבור הזה, ובאמצעות איזה כבל הוא מתחבר למחשב?

ומה לגבי החיבורים S-VIDEO ו- VGA שלא מצויינים, זה אומר שהם לא נמצאים ולא אוכל להשתמש בהם כדי לחבר את הממיר והמחשב (בהתאמה)?

תודה רבה.
 

RGB IN הוא שם אחר לחיבור VGA למחשב.
בדגם ה- 42" שבדקתי, היה חיבור S-VIDEO בצד.
 
אוקיי, אז אם ככה, מה עדיף?
לחבר למחשב את הLCD באמצעות VGA ואת מסך המחשב עם DVI, או הפוך: את הLCD עםDVI (כלומר בכניסת HDMI) ואת מסך המחשב עם VGA?

והאם אקבל את אותה איכות בשידורי הממיר אם אחבר אותו בקומפוננט ולא בS-VIDEO?

תודה
 
אם מדובר בממיר רגיל (לא HD), אז לא תוכל לחבר אותו בקומפוננט.
לגבי שתי השאלות האחרות:
VGA מול HDMI
חיבור מחשב למסך
 

תודה, אז הבנתי מהמאמר 2 דברים די סותרים:
1. שאין הבדל משמעותי, ולכן בעצם לא משנה אם אני יחבר את המסך מחשב בDVI ואת הטלויזיה בVGA, או להפך.
2. כתוב במאמר:
מבחינת איכות אות וידאו, HDMI מסוגל להעביר על גבו את אותו האות של DVI, ההבדל בינהם מצוי בצורה הפיסית השונה של המחבר (תקע) ובעובדה כי תקן HDMI כולל גם העברת אודיו וגם וידאו בעומק צבע גדול יותר (בגירסת HDMI 1.3a האחרונה).
מכאן שהאיכות בHDMI, מאופיינת בעומק צבעים גדול יותר?

קצת מבולבל..
תודה
 
נערך לאחרונה ב:
ההבדלים בין VGA ל- HDMI תלויים גם במסך הספציפי, לכן רצוי שתשווה פעם אחת בין איכות התמונה בחיבורים השונים ותחליט.
לגבי חיבור ממיר, יש מדריך מפורט: חיבור ממיר לטלוויזיה
 
אוקיי
כנראה שהספקת להגיב לפני שערכתי את התגובה שלי..

אז אשמח אם תגיב ל"סתירה" שציינתי.
תודה
 

HDMI בתקן 1.3 מסוגל להעביר בתאוריה עומק צבע גדול יותר, אבל נכון להיום אין שום סרט שתומך בכך וגם לא נראה בזמן הקרוב.
כך שבפועל, HDMI ו- DVI מוצאים כיום תמונה זהה.
 
הבנתי, תודה רבה לך.
סידרת לי קצת את הדברים.
עוד שאלה קטנה לגבי חיבור הממיר: האם יש הבדל באיכות הוידאו בחיבור כבל קומפוזיט לקומפוזיט, לבין חיבור כבל סקארט לקומפוזיט?
 
לא אמור להיות הבדל
 

אם ככה, אז למה לקנות כבל יקר של סקארט לקומפוזיט ולא להשתמש בכבל קומפוזיט לקומפוזיט שהוט מספקים עם הממיר? (אם נניח שהחלטתי ללכת על קומפוזיט ולא S-VIDEO)

ובקשר למחשב: אם אחבר את הLCD עם VGA - האם אוכל בעצם לנצל את הרזולוציה של ה-HD Ready?

תודה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור