שאלה בקשר להרצה של פלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא matan148
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

matan148

חבר משקיען
הודעות
1,428
מעורבות
0
נקודות
36
שלום רב אני קונה פלזמה חדשה סמסונג C550
ואני ידע שצריך לעשות הרצה איך אני עושה הרצה?
אמרו לי שצריך לסים לוגו לבן ולסים על מקסימום נקדיות זה נכון?
 

ניגודיות ובהירות על 50% למשך 200 שעות ראשונות, רצוי לא לצפות בסרטים עם שוליים שחורים.
 
תודה רבה לאור ויש לי עוד שאלה קטנה מה העובי של הסמסונג C550
אחד מהפרום אמר לי שהוא 7.1 סמ" אבל לפי מה שאני יודע הוא צריך להיות עובי מנמלי
 
מה זה מינימלי? המסך הזה לא יהיה דק כמו מסכי LED למשל.
 

אני יודע אבל הוא לא אמור להיות עבה נכון?
אני ראיתי סרטון וזה נראה כמו 3-5 סנטימטר
 
חיים ראיתי את הסרטון הזה אבל בסרטונים אחרים הוא נראה דק בהרבה...
תגיד לא יותר פשוט פשוט שתלך לחנות ותראה תעובי יש אותו אלמ חשמל הוא משווק אותו כמעת בכול סניף אני מחר הולך לראות אותו ואני ממציע שגם אתה ואני לא כול כך מבין מה כול כך חשוב לך העובי עם תרוצה מסך דק תקח LED
פלזמה לא אמורה להיות דקה כמו LED
 

נערך לאחרונה ב:
שכנעת אותי אני לא קונה אותו
 
אוקי חיים עם תמעונין בהלמצה על מסך דקיק תפנה עלי בפרטי
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור