שאלה בקשר להגדרות כיול לA650

  • פותח הנושא פותח הנושא amit1242
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amit1242

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
אהלן,קניתי את ה40A650 ובקרוב אקבל אותה,עכשיו אני רוצה למצוא את ההגדרות כיול האופטמליות אליה..משהו ששמתי לב עליו:
בביקורת שלך שמת את הSHARPNEES על 50,בעוד בכל הביקורות/AVSFUROMS הוא לא עובר את ה20.
מה הסיבה? שאר ההגדרות די דומות,השאלה למה הSHARPNEES כ"כ גבוה,והאם זה בעיה אצלך או אצלם..;)

דוגמאות:

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1010609

http://reviews.cnet.com/9602-12576_7-0.html?messageID=2510694

http://www.hometheater.co.il/module...opic&t=73881&postdays=0&postorder=asc&start=0

תודה מראש.
 

מצב Sharpness, להבדיל מהפרמטרים האחרים בכיול, איננו פרמטר בהכרח של "שגר ושכח", לדוגמא, כאשר צופים בתכני SD, נהוג להוריד אותו למינימום, על מנת להפוך את התמונה לחלקה ונעימה לעין, לעומת זאת, כאשר התוכן הינו HD איכותי, אפשר להעלות את החדות ולהנות מתמונה מרשימה לעין.
אני מניח שאתה מתייחס לתמונה שהעלתי בסקירה על הסמסונג, אני נוהג לשנות במהלך ביקורות על טלויזיות מספר פעמים את פרמטר החדות ובודק אותו בסיטואציות שונות, כך שהתמונה מתייחסת לסיטואציה ספציפית אחת ולאו דווקא לערך כללי שמתאים לשימוש ממוצע.
גם אצלך, מומלץ לבצע מספר נסיונות, בדיוק כמו שמצוין בקישור שנתת לאתר CNET, שים לב כי "Your settings may very depending on source, room conditions, and personal preference."
 
אוקיי,אני עדכן שאני אקבל אותה.
תודה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור