שאלה בקשר לביקורות על CV500 והסקארלט

  • פותח הנושא פותח הנושא shaut
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shaut

חבר אתר
הודעות
25
מעורבות
0
נקודות
0
בקשר ל CV500 כתבת שהיא מפתיעה ברמת שחור לא עמוקה, למה מפתיעה? זו תכונה רעה שחור לא עמוק.

בקשר לסקארלט, האם נכון שאומרים שרמת השידור ב SD תהיה פחות טוב במסך FHD?

בהנחה שהסקארלט עדיפה על ה CV500 בשידורי HD משום שהיא FHD , מי לדעתך עדיפה בשידורי SD? חשוב לי מאוד הצפיה בכדורגל בכלל ושידורי ספורט בפרט, אגב איפה השחורים טובים יותר, בסקארלט או ב CV500.

תודה מראש, אחלה אתר ואחלה פורום!
 

שלום,
אכן הפתעה יכולה להיות טובה או רעה...
לא בחנתי את שני המסכים צד בצד, לכן קשה לשפוט מי יהיה טוב יותר בזה, אני מהמר שכנראה הטושיבה, אבל כל עוד לא השוותי מסך מול מסך, זו לא תהיה תשובה מדוייקת.
בענין השחורים, לסקארלט יהיה יתרון.
האם ראית את שני המסכים במציאות?
 
שלום,
אכן הפתעה יכולה להיות טובה או רעה...
לא בחנתי את שני המסכים צד בצד, לכן קשה לשפוט מי יהיה טוב יותר בזה, אני מהמר שכנראה הטושיבה, אבל כל עוד לא השוותי מסך מול מסך, זו לא תהיה תשובה מדוייקת.
בענין השחורים, לסקארלט יהיה יתרון.
האם ראית את שני המסכים במציאות?
רק את הסקארלט, אז אתה אומר שהטושיבה מפתיעה לרעה בשחורים? אז בעצם אתה אומר שהמסך הזה מראה שחורים פחות טובים ממסכים אחרים במחיר הזה?
 

לא ראיתי את כל המסכים במחיר הזה, כך שלא יכול להצהיר כזו הצהרה.
אם תסתכל שוב במאמר הביקורת על הטושיבה באתר, בפסקה "ניגודיות" הסברתי בדיוק את הענין.
 
לא ראיתי את כל המסכים במחיר הזה, כך שלא יכול להצהיר כזו הצהרה.
אם תסתכל שוב במאמר הביקורת על הטושיבה באתר, בפסקה "ניגודיות" הסברתי בדיוק את הענין.
אני יודע, אבל דווקא הניגודיות של המסך (1:17000) היא מהניגודיות היותר גבוהות של מסכי 42 אינץ ברמת מחירים הזו (LCD), כך שזה נישמע מוזר שהשחור שלה גרוע, אגב איך עומק השחור לעומת מסך הטושיבה הקודם שבדקת C3500 שלו יש ניגודיות נמוכה יותר (1:7000) אם אינני טועה.
 
ליאור?
 

הניגודיות עליה מדברים היום במסכים הינה דינמית (לא הטבעית של הפאנל), אין סטנדרט אחיד וכל יצרן בודק לפי פרמטרים משלו.
מה שקובע זו רק התוצאה בפועל.
 
הניגודיות עליה מדברים היום במסכים הינה דינמית (לא הטבעית של הפאנל), אין סטנדרט אחיד וכל יצרן בודק לפי פרמטרים משלו.
מה שקובע זו רק התוצאה בפועל.
השחור ב CV500 פחות טוב מב C3500 שבדקת קודם לכן?
 
לא השוותי בינהם צד בצד, את המסכים סקרתי בהפרש זמן גדול, ה- C3500 שנסקר הוא בגודל 37" ועם פאנל שונה מזה של המסך החדש.
 

לא השוותי בינהם צד בצד, את המסכים סקרתי בהפרש זמן גדול, ה- C3500 שנסקר הוא בגודל 37" ועם פאנל שונה מזה של המסך החדש.
אבל אמרת שהשחורים שלו הפתיעו לרעה, כאילו במסכי ה LCD הקודמים של טושיבה זה לא היה ככה.
 
אם נדייק, לא השתמשתי במאמר בביטוי "מפתיע לרעה" בהקשר של השחורים בתמונה.
המקום היחיד בו השתמשתי בביטוי זה היה "באופן מפתיע יחסית, דגם זה אינו זוהר ומפיץ אור בחדר" וזה דווקא בהקשר חיובי.
 
אם נדייק, לא השתמשתי במאמר בביטוי "מפתיע לרעה" בהקשר של השחורים בתמונה.
המקום היחיד בו השתמשתי בביטוי זה היה "באופן מפתיע יחסית, דגם זה אינו זוהר ומפיץ אור בחדר" וזה דווקא בהקשר חיובי.
אם אומרים מפתיע+תכונה שלילית אז זה מפתיע לרעה... הפתעה זה שקורה משהו שונה מהמצופה, קרי אתה ציפית שיהיו שחורים עמוקים אך הופעת וראית שחורים לא טובים, משמע הופתעת לרעה.
 

איפה כתוב במאמר "מפתיע+תכונה שלילית" ?
 
איפה כתוב במאמר "מפתיע+תכונה שלילית" ?
"מסך LCD החדש של טושיבה בגודל 42" (סדרת CV500) מפתיע עם תמונה טובה בשידורי טלוויזיה, תמיכה בפורמטי וידאו רבים ועם רמת שחור פחות עמוקה."
 
נערך לאחרונה ב:
נראה לי שזה השרשור הכי מצחיק שאי פעם הופיע פה ...

(lol):D:)
 

אכן שיעור בהבנת הנקרא :)

אני חושב שמי שקורא את המאמר המלא, מבין בדיוק את הכוונה.
 
"רמת שחור פחות עמוקה"

רמת שחור פחות עמוקה ממה....?!?
 
"רמת שחור פחות עמוקה"

רמת שחור פחות עמוקה ממה....?!?
בדיוק, חלק ממה שלא מובן..
אני לא חושב שמי שקרא את הכל מבין, אתה אומר שהוא מפתיע בשחורים פחות עמוקים, מפתיע ביחס למה? למה מפתיע? האם דגמי טושיבה הקודמים היו עם שחורים טובים יותר? אני לא מצליח להבין מה מפתיע בשחורים פחות עמוקים, אנא תסביר את הנקודה הזו.
 

קראתם את הפסקה בביקורת על הניגודיות?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור