שאלה בנושא שידור סרט :

  • פותח הנושא פותח הנושא walla246
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

walla246

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
0
נקודות
16
:מבולבל:באם אני מוריד תוכנית טלויזיה/סרט באכות HDTV למחשב ,וצופה בתוכנית/סרט באמצעות סטרימר ו/או מחשב בעל יציאת HDMI/DVI ב LCD , האם הצפייה בטלויזיה תהיה באכות HD או באכות רגילה ?

בהנחה שהמחשב/הסטרימר מחובר בחיבור HD TO HD
ובהנחה שהטלויזיה הינה HD READY ברזולוציית 1368X768

תודה
 

הצפיה תהיה באיכות HD.
 
ליאור שאלה נוספת בנושא : חיברתי את תחנת העגינה של הנייד HP

ל LCD סקארלט 37 מדגם 60UR באמצעות כבל DVI TO HDMI עם מתאם DVI/HDMI ( למחשב יציאת DVI).
1. איך אני מתאים בצורה אופטימלית את מסך הLCD לצפייה באמצעות שידור מהמחשב?
2.לאיזה רזולוצייה לכוון את מסך המחשב ?
3. ובהמשך להסבר שלך הקודם,אחרי שחיברתי את כבל הHD לטלויזיה,ניסתי למצוא את הפונקציה NR ואת ה VIVID בתפריט ה HDMI בטלויזיה ולא מצאתי :-( האם אין לי פונקציה כזו ?
4. ממה שקראתי עד כה את סקירותך,העדיפות היא לצפייה באמצעות DVI TO HDMI מאשר לצפייה DVI TO RGB PC , האם נכון ?

תודה רבה
אבי
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור