שאלה בנושא חיבור USB

  • פותח הנושא פותח הנושא נטעים
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

נטעים

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
אני מעונינת לקנות טלויזיה LCD
אני מעונינת לראות סרטים שיש לי במחשב
האם חיבור USB יהיה טוב או שזה רק לתמונות
כלומר להוריד את הסרט על דיסק אונקי ואז לטלויזיה?
או שיש דרך אחרת כמו חיבור ישיר בין המחשב לטלויזיה
מה אני צריכה לחפש שיהיה בכניסות הטלויזיה?

תודה מראש
 

שלום,

בינתיים, רק ל- 42LG60FR ודגמים נוספים של LG יש כניסת USB שמאפשרת לנגן סרטי DivX.
במסכים אחרים, תצטרכי לחבר את המחשב לטלויזיה או לרכוש סטרימר.
 
תודה רבה

מספיק שיהיה רשום במפרט כניסת USB או שצריך לודא עוד פרמטרים בשביל לראות סרטים
 
את תצטרכי שיהיה כתוב USB תומך ב-DIVX וכיום רק סדרת ה-60 של LG תומכת ב-DIVX.
אבל רוב כרטיסי המסך החדשים כוללים יציאת DVI ויציאות לחיבור לטלויזיה, את רק צריכה לבדוק שיש לך כניסה למחשב או כניסות HDMI למחשב.

וליאור, לפי מיטב ידיעתי כל סידרת ה-60 של LG תומכת ב-DIVX.
42LG60FR, 37LG60UR, 32LG60UR
 

אכן כתבתי "ודגמים נוספים של LG" וגם דגם ה- 70YR
 
תודה תודה

מודה לכם
 

אגב פשוט לרכוש פשוט בנוסף DVD של חברה טובה עם יציאת HDMI (כבר קנית טלויזיה איכותית קני גם מקור איכותי), שיש לו כניסת USB במקום לחפש טלויזיה כזו.
 
היתי שמחה להסבר

יותר מפורט על זה
האם זה מוזיל במחיר?
אשמח לדגמים חברות


תודה
 
כאשר קונים טלוזייה איכותית מומלץ לנצלה.
למשל ע"י מקור DVD טוב ולחברתם בחיבור הנקרא HDMI שהוא חיבור דיגיטלי.

למשל מכשיר פיוניר DV410.
גם מכשיר איכותי.
גם בעל כניסת USB. תומך בכל הפורמטים שתרצי לנגן.
ובנוסף בעל יציאת HDMI.
 

וגם LG80

מצוידת בחיבור USB להצגת DIVX
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור