LCD שאלה בנושא הקלטה במכשיר הטלוויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא יעקב מ.
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יעקב מ.

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכם!
יש לי מכשיר טלוויזיה
פיליפס US6401 (יש לי אותו כשנתיים וחצי) לאחרונה ראיתי שבהגדרות (של הטלוויזיה) מופיע עיגול ובתוכו נקודה אדומה
וכתוב: הקלטות כונן קשוח USB. וכשלוחצים על זה (בחלון שניפתח) כתוב: התקן כונן קשיח USB

להקליט את התוכניות המועדפות.

שאלתי: האם אני יכול להקליט תוכניות בטלוויזיה הזו? ואם כן באיזה כונן קשיח אני צריך
להשתמש?

תודה לעונים!
 

אתה יכול להקליט, אבל בגלל זכויות יוצרים אפשר לצפות בהקלטות רק במסך הזה
צריך כונן חיצוני כמו של מחשב. לא יודע אם דיסק און קי גם יעבוד.
מחברים לשקע USB
 
תודה על התשובה!
האם אתה יודע אם יש צורך בהגדרות מיוחדות לכונן כדי להכין אותו להקלטות?
 

כנראה שהמסך מבצע את זה
אתה אמור לחבר, המסך בטח משתיל קוד זיהוי עבור המסך. או שהוא ידריך אותך לפרמוט ספציפי, וזהו, להתחיל להקליט
 
תודה רבה לך!

(לידיעתך! למרבה הצער, לא הצלחתי לקבל מידע טכני על הטלוויזיה -פרט לדברים בסיסיים-
לא מהביטוח ולא מאיפה שקניתי את הטלוויזיה-שקם אלקטריק).
 
גם היבואן חמקמק. לא ניתן להגיע אליו
אני באותה בעיה
בטח יש חוברת הפעלה?
 

בדרך כלל אפשר להקליט רק משידורי עידן פלוס בלבד
ככה זה בטלוויזיה שלי LG
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור