שאלה בנוגע פטיפון


הילאניקס

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
דבר ראשון, אני אבקש סליחה אם אני חוזרת על שאלות שנשאלו פה למרות שלדעתי זה לא מה שקורה, ואני גם מתנצלת על חוסר-הידע המזעזע שלי בפטיפונים...

השגתי פטיפון ומס' תקליטים וחיברתי את הפטיפון שלי למגבר, הרמתי את הזרוע של המחט מהמקום שלה הרצועה התחילה לסובב את הפלייט של התקליט אבל כשבאתי להניח את המחט על התקליט המחט נשארה באויר... עכשיו, לפי מה שהבנתי אמורה להיות איזו ידית קטנה שמורידה קצת את המחט כדי שתקרא את התקליט, אבל הדבר היחיד שיכול אולי להתאים במקרה שלי הוא מין חתיכת פלסטיק שנחה מתחת לזרוע והיא קפיצית אבל לא הצלחתי לקבע אותה במצב מכווץ (ככה שהזרוע תשאר למטה)...

אז אם תוכלו להדריך אותי קצת בניגון תקליטים, כי הדור שלי לא קיבל הדרכה מתאימה... תודה! :O
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,257
מעורבות
2,750
נקודות
113
... כשבאתי להניח את המחט על התקליט המחט נשארה באויר... עכשיו, לפי מה שהבנתי אמורה להיות איזו ידית קטנה שמורידה קצת את המחט כדי שתקרא את התקליט, אבל הדבר היחיד שיכול אולי להתאים במקרה שלי הוא מין חתיכת פלסטיק שנחה מתחת לזרוע והיא קפיצית אבל לא הצלחתי לקבע אותה במצב מכווץ (ככה שהזרוע תשאר למטה)...
האם תוכלי בבקשה לצרף תמונות -- של הפטיפון בכלל ושל איזור הציר של הזרוע -- האיזור שבו הזרוע מתחברת לגוף הפטיפון?

לא תמיד יש ידית על יד הציר הנ"ל. לפעמים יש כפתור שלוחצים עליו או מזיזים אותו, והוא יכול להיות מרוחק מהזרוע, אפילו בקידמת הפטיפון ואפילו בקצה המרוחק מהזרוע. נסי לחפש כפתורים/מתגים מעבר ל-on/off ול-33/45.

עמיר
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
מי כיוון לך את הזרוע ואת הראש של הפטיפון?
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,257
מעורבות
2,750
נקודות
113
<נערך ע"י עמיר>
 

נערך לאחרונה ב:

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
עמיר,

בשביל מה לחזור על הדברים שוב ושוב? {טרול וכו'} מה זה תורם לנו?
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,257
מעורבות
2,750
נקודות
113
עמיר,

בשביל מה לחזור על הדברים שוב ושוב? {טרול וכו'} מה זה תורם לנו?
כשראיתי דבר ראשון בבוקר, מתוך קורי השינה, פוסט שנראה כאילו הוא בא מליאור ומלגלג על שלושה אנשים שונים, די הופתעתי ושלחתי תגובה אבל מייד לאחר מכן הבחנתי פתאום של"ליאור" יש פתאום רק 8 הודעות :), ותיקנתי את הפוסט לנוסח שראית, כדי שאנשים נוספים לא יפלו בפח ולא ייפגעו מהמתחזה.

לאחר מכן מצאתי את כל ההודעות שלו והוספתי את האזהרה בסוף כל שירשור שבו הוא השתולל -- היו כמה שירשורים עם יותר מהודעה אחת שלו.

ההודעות ניסו להיות די מרושעות, אם כי יצאו די פאתיטיות, ולמרות זאת, אני מניח שאפשר הייה להיפגע מהן אם מייחסים את מקורן לליאור.

בסוף כתבתי לליאור בקשה שימחק את כל הודעות המתחזה ואת כל הודעות האזהרה שלי. לצערי, הוא ביצע בשלמות רק את החלק הראשון של בקשתי ולא את השני.

חשבתי שאולי אני "תורם לנו", אבל התוצאה הייתה הפוסט שלך :(:)

עמיר
 
נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור