שאלה בנוגע ל LCD וחיבורו למחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא idansh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

idansh

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

אני מעוניין לקנות מסך LCD.
התעניינתי במסך של SANSUI מדגם SA3200.
http://www.olsale.co.il/olsale/heb/itemdetails.aspx?auction_id=22931486

מה אתם חושבים על המפרט?

בנוסף, ארצה לחבר אותו למחשב הנייד. במחשב יש לי רק יציאת VGA. זה אפשרי?
 

זה מסך מתוצרת "חברת מדבקה".
המפרט נראה סביר, אבל על איכות התמונה בפועל ניתן יהיה ללמוד רק ממראה עיניים.
יש למסך כניסת VGA עבור מחשב.
 
תודה רבה על התשובה.
ואיך אני יכול לדעת אם התמונה שבמחשב תוצג ברזולוציה מתאימה גם בטלוויזיה או בכל מסך אחר שאקנה?
 
 

בשורה התחתונה זה אומר שאוכל להתאים את רזולוצית המחשב למסך עם תכונה זו?
 
מקווה שכן, הדגם הזה לא כל כך מוכר.
 
אוקיי, תודה רבה!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור