שאלה בנוגע לפלזמה באוסטרליה

  • פותח הנושא פותח הנושא Ray Pearlman
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Ray Pearlman

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
אז ככה, עברנו לאוסטרליה וקנינו פלזמה של פנסוניק דגם TH-50PZ80A ועוד שנתיים אולי נחזור לארץ, אז האם הטלוויזיה תוכל לעבוד בארץ אם אני יחבר אותה להוט?

ועוד שאלה יש לי כונן blu-ray במחשב, אז אם אני ישים סרט BR ויחבר אותו לטלוויזיה עם כבל HDMI זה יעבוד? בנוסף אני יוכל לשמע דרך מערכת סטריאו?
 

ברוך הבא לפורום,
1. התאמה לישראל - צריך לבדוק האם המסך תומך ב- PAL B/G וגם בשידור וידאו של 50Hz.
2. ניגון בלוריי אמור לעבוד בדרך זו, בתנאי שכרטיס המסך שלך תומך ב- HDCP, הכי פשוט יהיה לחבר ולנסות...
תצטרך לחבר את המחשב גם למערכת הסטריאו, זה כבר תלוי בסוג החיבורים שיש לך במחשב, אבל האפשרויות הם בד"כ דרך יציאת האוזניות או יציאת אודיו קואקסיאלית / אופטית.
חלק מכרטיסי המסך כוללים גם העברת אודיו דרך ה- HDMI, אבל תצטרך לשם כך רסיבר עם כניסת HDMI גם כן.
 
כרטיס המסך במחשב הוא GeForce 9500 GS
כתוב בפירוט של הטלוויזיה:
Receiving Systems / Band name :
PAL B/G Reception of Off air broad casts
DVB-T 7mhz VHF / UHF (australia) free-to-air Tv broad cast reception
PAL 60 hz playback of NTSC tape from some PAL VCR
תודה על כל העזרה
 
נערך לאחרונה ב:
זה נראה מתאים: PAL B/G Reception of Off air broad casts
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור