י יוליוס אוהב את התחום הודעות 62 מעורבות 0 נקודות 6 11/6/18 #1 התקנו זרוע . הטכנאי אמר שצריך פעם בחודש לנקות עם שואב אבק מאחורי המסך . האם יש צורך ? לגבי ניקוי המסך האם מספיק עם סנו מיקרופייבר ? הטכנאי המליץ גם על תרסיס למסך נערך לאחרונה ב: 16/6/18
התקנו זרוע . הטכנאי אמר שצריך פעם בחודש לנקות עם שואב אבק מאחורי המסך . האם יש צורך ? לגבי ניקוי המסך האם מספיק עם סנו מיקרופייבר ? הטכנאי המליץ גם על תרסיס למסך