שאלה בנוגע למדריך הערוצים בסמסונג D7000

  • פותח הנושא פותח הנושא Oranl
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Oranl

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
אהלן,

ב-D7000 שלי אני לא מצליח לראות את מדריך הערוצים וגם לא נקלטים כלל ערוצים דרך ה-DVB-T. יש משהו מיוחד שאני צריך לבצע? הסריקה האוטומטית של הטלוויזיה לא מוצאת שום דבר. הטלוויזיה מחוברת לממיר HOT HD אבל במדריך התכניות אין לי כלום..

מדוע?
 

מדריך התוכניות מתייחס רק לשידורי DTT, אתה צריך לחבר אנטנה חיצונית לכניסה המתאימה במסך, אין קשר לממיר HOT.
 
כדאי שתחבר אנטנה לקליטת עידן+. כנראה שתוכל להפעיל PIP. תבדוק בחוברת
 
הממ.. בשום ביקורת, בארץ או בחו"ל, לא ראיתי שצריך לחבר אנטנה חיצונית. הייתי בטוח שיש אנטנה מובנית. באיזו אנטנה מדובר בדיוק? והאם בלעדיה אוכל להשתמש באפשרות ההקלטה דרך ה-USB?

ושאלה נוספת, ברשותכם: משום מה אני לא רואה את התכנים המשותפים דרך הטלוויזיה כשאני בוחר במקור "רשת". אני מצליח להריץ את התכנים בטלוויזיה דרך ה-ALL SHARE מהמחשב אבל אין לי גישה לתכנים הללו מהטלוויזיה. מה אני לא עושה בסדר?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור