הממ.. בשום ביקורת, בארץ או בחו"ל, לא ראיתי שצריך לחבר אנטנה חיצונית. הייתי בטוח שיש אנטנה מובנית. באיזו אנטנה מדובר בדיוק? והאם בלעדיה אוכל להשתמש באפשרות ההקלטה דרך ה-USB?
ושאלה נוספת, ברשותכם: משום מה אני לא רואה את התכנים המשותפים דרך הטלוויזיה כשאני בוחר במקור "רשת". אני מצליח להריץ את התכנים בטלוויזיה דרך ה-ALL SHARE מהמחשב אבל אין לי גישה לתכנים הללו מהטלוויזיה. מה אני לא עושה בסדר?