רמקולים שאלה: אפשר לתקן פינים בגריל (כיסוי) לרמקול JBL

  • פותח הנושא פותח הנושא clubnet
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

clubnet

חבר אתר
הודעות
42
מעורבות
1
נקודות
8
שאלה לי אליכם, חברים..
נשברו לי פינים שמחזיקים את הרגיל הקידמי (הכיסוי) לרמקול קידמי : ה-JBL מסוג TLX 8
נסיתי להדביק עם דבק 3 שניות אך זה לא ממש מחזיק..
יש לכם רעיון כיצד אפשר להדביק? או לחילופין מקום שמתמחה בתיקון..
אשמח לקבל כתובת+טלפון..
מצורף תמונות..
תודה לעוזרים.
 

תמונות מצורפות

  • IMG-0673.jpg
    IMG-0673.jpg
    KB 230.7 · צפיות: 117
  • IMG-0674.jpg
    IMG-0674.jpg
    KB 138 · צפיות: 115
לא בעייה.
קדח את שני הצדדים במקדח קטן, מלא את הקדחים באפוקסי איכותי, והשחל לתוך החורים בורג באורך ובעובי מתאים ללא ראש כמובן... חבר את החלקים השבורים חזרה, המתן 24 שעות ואתה מסודר..

1672743931242.jpg
 
נערך לאחרונה ב:
  • Like
Reactions: omi

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור