שאלה איך בוחרים מסך LED האם זה כמו הפנאלים של LCD שהיו כמה דגמים של איכות?

  • פותח הנושא פותח הנושא kobika24
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kobika24

חבר אתר
הודעות
45
מעורבות
0
נקודות
0
אני כבר התרוצצתי בין חנויות ולא מוצא משהו שמשלב כמעט הכל מחפש מסך כמה שיותר דק לתליה גודל של 37 או 40 מרחק צפיה בערך 3 מטר רוצה לחבר למחשב ולרסיבר שיש לי ולממיר HD ולקונסולה נראה לי איבדתי 2 קילו בחיפוש :-) רוצה שיהיה בו חיבורים נוחים למרות שאני חושב לתלות אותו על זרוע זזה שיהיה לו USB שיודע לקרוא כתוביות עברית ו-MKV או שזה לא נחוץ? שהוא יהיה 100HZ הבנתי שזה עוזר בתמונה ואני הבנתי שיש יותר אבל כבר לא מרגישים

תודה לעונים ולעוזרים
 

למרחק 3 מטר לא מתאים 40 אלה לפחות 46-50 אנטיש ואני אישית קונה 60 אנטיש למרחק הזה לסלון שלי אני כיום יושב מטלוזיה 47 ממרחק של מטר וחצי שני מטר וצופה רק בHD ורק נהנה תחשוב תמיד לקנות כמה שיותר גדול במסגרת התקציב כי במקרה הזה הגדול דווקא כן קובע אני מציע שתקנה גודל 50 או 46 תגיד לי מה התקציב ואני ימליץ לך על טלוזיות
 
תודה התקציב 3500 ואני נוטה לכיוון של LED רציתי לדעת מה דעתך על המוצרים של KONKA הבנתי שזה של סמסונג כל הרכיבים
 
בתקציב הזה תיכול לקנות 47 אנטיש ולא מחברת מדבקה כמו LG LD460 גודל 47 שאין לה תאינפוט לאג גבוה אלה נמוך ועולה 3800 שקל שזה חירגה של 300 שקל מהמחיר שקבעתה לעצמך וככה תתחיל להנות
 

תודה רבה מתן רשמתי שאני מעונין ב-LED ומה שנתתה לי זה LCD יש לך משהו אחר להמליץ?
 
למה תרוצה LED הראי LCDזה LED הבדל הוא בנרות שהם מLED ולא פרלוסנט והיתרונות הם ידועים היתרונות הם עיצוב דק יתור חיסכון בחשמל ונקדיות גבוה יותר אבל זה קשור גם למוצר עצמו והחסרונות זה השתקפות המחיר היקר לעומת LCD ועננות וזליגות אור והשתקפיות תאמת יש הרבה בעיות לLED GO
עם תמעלה תתקצייב ל4700-5200 שקל יש לך טלוזיות כמו טושיבה SL733
או LG LE5500 והם מעולים עם אתה מעונין לקנות גדול פחות גדול ולקבל LED תוכל לקנות את סמסונג D5000
גודל 40 או ת LG LE5500 גודל 42 או את טושיבה SL733 גודל 40 שלושתם טלוזיות מעולות אבל למרחק צפייה מתאים לפחות 46-50 ולא פחות לכן כדי שתעלה קצת תתקציב לכיוון 5 אלף ותקנה כבר 47
 
ok מתן תודה רשמתי את הדגמים שנתתה אני הלך לראות את הדגמים שנתתה רציתי לדעת מאלה שהמלצת איזו מהם יודעת לקרוא כתוביות בעברית ויש בה חיבור לאינטרנט או שאין צורך בכל הפ'יצרים האלה
ואיך הדגם הזה LG 42LV550Y LED אם יש לך חו"ד על המוצר אני בדפדוף בזאפ קורא ביקורות אשמח לדעת לפי הנתונים מה אתה חושב עליה כי ממש אין לי נסיון בתחום הזה מה צריך ומה לא
 

ל LE5500 ול LV550 יש אינפוט לאג
 
עכשיו אתה מתחיל לדבר ג'יבריש בשבלי מה זה אומר?
 
איניפוט לאג זה לאגים במשחקים....
בדרףך כלל מסכים עם מנגנון 100 הרץ או יותר סובלים ממנו בגלל המעבדים המשוכללים שלהם בסמסונג D8000
אפשר לבות תמעבדי תמונה המשכוללים ובככה לאפשר אינפוט לאג נמוך יותר אבל גם בD8000 של סמסונכ יש אניםוט לאג יחיסית גבוה והוא לא כול כך מתאים למשחקים עם אתה משחק במשחקים מהירים שצורכים FPS גבוה אז מסכים כמו LG LE5500
או LV5500 לא מתאימים לך אני יודע שLG LD460 לא סובל מאינפוט לאג גבוה וC530
אבל המסכים הטובים באמת די סובלים מהבעיה הזאות עם המסך לא נעוד למסכים תוכל לראות אותו ולהחליט עם הוא מתאים לך
אני מכיר את V5500 מה כרות קצרה ולכן לא יכול לתת חוות דעת רצנית עליה אני רק יכול לומר שהיא נטולת שליוה על הנרות LED במסגרת או בגב לעומת LG LE5500 שהיא בעלת שליטה על התאורה האחורית המסגרתית וזה מתנה לה עמוק שחורים ונקדיות עדיפה מV5500 חוץ מזה בצבעים ובשאר הם מאוד דמות לפי מה שראיתי
 

המסך לא נועד למשחקים יותר לסרטי BLUE RAY ולפעמים דרך ה-HTPC גלישה באינטרנט ולחבר אותו לרסיבר שהוא גם HDMI
 
עם המסך לא נעוד למשחקים אז LG LE5500 יתאים בול
 
כתוב שהוא לא מצליח להשמיע DTS זה יפריע לי? אם אני לא מפעיל את המגבר?
 

וואלה כבר התיאשתי מלחפש מסך שיש בו הכל ובאיכות לא איכפת לי להגיע לסכום של 4000 אבל שיהיה LED גם קורא MKV אם לא צריך אז לא שידע לקרוא עברית שלא יהיה בו זליגה שישמיע DTS גם שאני שם סרט ב-HTPC שיהיה קל לתפעל מה סך הכל ביקשתי :-)
 
אתה מבקש הרב ה בסכום כול כך נמוך בכול מסכי LED צדדים יש זליגה....
יש כאלו עם זליגה חמורה כמו SL733
ויש כאילו עם זליגה כמעת בלתי מורגשת כמו מסכי העלית סוני HX929
טושיבה ZL1ו
עוד המסך שעומד בדרישות שלך הוא D5000 גודל 40 אנטיש...
יש לו גם DTS הוא גם תומך סרטי HD אבל יש לו זליגה ואין כתביות בעברית לפי מה שאני זוכר מה לעשות תצתרך להתפשר על כמה דברים או שתעלה תסכום...
 
תודה מתן לכמה צריך להעלאות את הסכום כדי לקבל את מה שרשמתי אבל לא בהפרזה :-)
 

אים דגם כזה בפחות מ25-30 אלף שקל דגם בלי זליגה בכלל זה טושיבה ZL1
או סוני HX929
או LG LW9800
או שארפ החדש שעולה 40 אלף שקל לגודל 60
לעומת זאות תוכל לקבל 4.5 אלף שקל טלוזיה שארפ LE700
שהוא FULL LED עם 1000 נורות מנחות על גב המסך טניור גיטלי 5 ערוצי עידין אבל בלי כניסה USB HD תומך כתביות או פס קול DTS אניח לא מבין למה צריך את זה כןל סטרימיר ב600-1000 ש'ל עושה תעבודה הרבה יותר טוב אני שולח לך בפרטי כמה ביקרות שכתבתי על כמה דגמים אולי זה יענין אותך
 
תגיד מתן מה אם מסכי ה-OLED זה אמור לצאת למסכים גדולים יש התקדמות בנושא?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור