שאילתת מצבר בימי קורונה

  • פותח הנושא פותח הנושא AK1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

זהו, הוחלף המצבר בשעה טובה (בערך 12:30 :) )

פניתי לראשון באתר מידרג בתחום "מוסכים ניידים מומלצים" בתל אביב, צח, והוא ביקש 650 ש"ח עם 12 חודשי אחריות, אז פניתי לשני, יהונתן, שדרש רק 500+מע"מ=585 ש"ח, גם רק 12 חודשי אחריות, והזמנתי אותו.

הוא בא, מדד שהמצבר הקיים אכן מת, החליף וזהו.

אמר שצריך להתניע פעם בשבוע לחצי שעה, או לנתק את המינוס אם לא נוסעים הרבה זמן.
מקווה שבזה הסתיים העניין לעוד הרבה שנים טובות.

תודה לעוזרים!!! :כל-הכבוד:
 
תתחדש ונסיעה טובה וזהירה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור