רמקולים רת המומחים בקניית רמקול הכי דומה ל-JBL L100

  • פותח הנושא פותח הנושא Dr.flotz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Dr.flotz

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם
לאחרונה אני רוצה להגשים חלום רחוק שיושב לי בלב הרבה זמן.
את העולם הכרתי בתערוכה במכביה שהייתה לפני 4 שנים וכן גם לאחרונה הגעתי
שמעתי איזה כיף זה לשבת ולשמוע מוזיקה איכותית.
אחרי התערוכה יצא לי לשמוע הרבה רמקולים ברמת הביינים, ומעל כולם ה-JBL L100 הצליח לתפוס אותי.
שמעתי כל מיני חברות ורמקולים אפילו יקרים יותר, זולים יותר, אבל הכי התחברתי לצליל שלו.
רציתי לשמוע ממכם, כאלו שבטח שמעו אותו ועוד הרבה טובים אחרים, האם יש רמקול נוסף ששוה לשמוע?
המוזיקה שלי בעיקר היא על CD או פטיפון, הקטגוריה של המוזיקה בעיקר מהכי הרבה שמיעה להכי קצת:
ג'אז (חולה על כלים חיים)
טראנס (סגנון שפונגל גם הרבה כלים)
שירים ישראלים בקטגורית "רוק עדין"- ברי סחרוף בעיקר

החדר שלי הוא דירת סטודיו חלל אחד והגודל בערך 30, יש לי 3 מטר מרחק ביני לבין הטלויזיה (שאני מתכון להעיף אחרי שיהיה לי רמקול מכובד)

הייתי שמח לא להוציא מעל 1500 +, למשל ה-JBL L100 עולה היום 3K, אם הייתי משיג אותו ב-2000 הייתי קונה אותו
ככה שבמידה ויש רמקול שבאמת שווה את זה, איו לי בעיה לחרוג קצת מהתקציב
תודה לכולם!
http://www.hifimusic.co.il/עזרת-המו...ל-JBL-L100-t37021.html?start=0&st=0&sk=t&sd=a
 

 

תקנה את מה שאהבתה, למה לחפש תחליף, זה לא שמדובר בעשרות אלפי שקלים.
 
היי
בתור אחד עם נסיון הרמקול לא מתאים לחלל שלך,בסיס הסאונד של הרמקול הוא חי ודינמי ומדמה הופעה
מהנסיון שלי בחלל פי 3 בגודל משלך לאחר שעת האזנה עם ציוד איכותי הסאונד מתחיל לעייף כך שלא ניתן להינות ממנו לאורך זמן..כמו כן יחדת וופר 12 אינץ עלולה לגרום לעומס יתר בחלל שלך
 
היי
בתור אחד עם נסיון הרמקול לא מתאים לחלל שלך,בסיס הסאונד של הרמקול הוא חי ודינמי ומדמה הופעה
מהנסיון שלי בחלל פי 3 בגודל משלך לאחר שעת האזנה עם ציוד איכותי הסאונד מתחיל לעייף כך שלא ניתן להינות ממנו לאורך זמן..כמו כן יחדת וופר 12 אינץ עלולה לגרום לעומס יתר בחלל שלך


12 אינצ׳ לא חייב לעייף בכלל זה תלוי מאד בסוג הרמקולים ובעיקר בהגברה. אצלי הרמקולים הם גם בעלי וופר של 12 ואפשר לשמוע בכיף שעות. החדר בגודל דומה...
 

הבנת הנקרא ידידי....לא טענתי שהרמקול מעייף בגלל הגודל של הוופר
 
הבנת הנקרא ידידי....לא טענתי שהרמקול מעייף בגלל הגודל של הוופר

גם התוצאה הכוללת של הדינמיות קשורה להגברה. השידוך בין ההגברה לרמקולים היא קריטית.
 
לאחרונה אני רוצה להגשים חלום רחוק שיושב לי בלב הרבה זמן

חלומות זה תמיד כייף להגשים
JBL הוציאו גרסה מחודשת ל - L100

 

שלום לכולם
לאחרונה אני רוצה להגשים חלום רחוק שיושב לי בלב הרבה זמן.
את העולם הכרתי בתערוכה במכביה שהייתה לפני 4 שנים וכן גם לאחרונה הגעתי
שמעתי איזה כיף זה לשבת ולשמוע מוזיקה איכותית.
אחרי התערוכה יצא לי לשמוע הרבה רמקולים ברמת הביינים, ומעל כולם ה-JBL L100 הצליח לתפוס אותי.
שמעתי כל מיני חברות ורמקולים אפילו יקרים יותר, זולים יותר, אבל הכי התחברתי לצליל שלו.
רציתי לשמוע ממכם, כאלו שבטח שמעו אותו ועוד הרבה טובים אחרים, האם יש רמקול נוסף ששוה לשמוע?
המוזיקה שלי בעיקר היא על CD או פטיפון, הקטגוריה של המוזיקה בעיקר מהכי הרבה שמיעה להכי קצת:
ג'אז (חולה על כלים חיים)
טראנס (סגנון שפונגל גם הרבה כלים)
שירים ישראלים בקטגורית "רוק עדין"- ברי סחרוף בעיקר

החדר שלי הוא דירת סטודיו חלל אחד והגודל בערך 30, יש לי 3 מטר מרחק ביני לבין הטלויזיה (שאני מתכון להעיף אחרי שיהיה לי רמקול מכובד)

הייתי שמח לא להוציא מעל 1500 +, למשל ה-JBL L100 עולה היום 3K, אם הייתי משיג אותו ב-2000 הייתי קונה אותו
ככה שבמידה ויש רמקול שבאמת שווה את זה, איו לי בעיה לחרוג קצת מהתקציב
תודה לכולם!

אהבת והתחברת לגוון הצליל של ה JBL L100
תתחדש ותהנה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור