רשמים מביקור בחדר ההאזנה הקטן מימדים של יוסי, מדהים!

  • פותח הנושא פותח הנושא issi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

issi

אוהב את התחום
הודעות
363
מעורבות
339
נקודות
63
ביקרתי שבוע שעבר אצל יוסי, ואני רוצה להודות ליוסי על הארוח הניפלא, היה כיף.
ליוסי יש חדר האזנה בחדר קטן, 3X3.5 מטר.
מייד שניכנסתי לחדר היתרשמתי מהטיפול האקוסטי שראיתי בחדר, מושקע וכולל מלכודות בס וסופגים בקירות ובתיקרה, ללא ספק פריצת דרך בטיפול אקוסטי בחדר קטן.
הרמקולים ממוקמים יחסית קרוב לנקודת ההאזנה, כורסה נוחה ששקעתי בה.
האזנו לקטע ג'ז שיוסי השמיע ולאחר מכן להקלטות ניבחרות שהבאתי, בעיקר קלסיות עם תיזמורות סימפוניות שכללו פסנתר, אבוב, אורגן, תוף סימפוני בס גדול, כינורות, כלי נשיפה צלו וקונטרה בס
שמענו גם פופ משינה וואריק קלפטון, ושירה ווקלית.
הרמקולים נעלמו, טונליות אכותית, במה רחבה, כלי התיזמורת נשמעים טיבעי, בס מדהים ועמוק עם אימפקט מעולה. לא הבחנתי בהאזנה בגלים עומדים, ווקלית אריק קלפטון נישמע טיבעי.
מלכודות הבס עשו את העבודה. מדובר על מלכודות בס גדולות, לא הקטנות שמוכרים 60X30 סמ.
לא להאמנתי שאפשר להשיג סאונד כזה בחדר קטן רק עם טיפול אקוסטי, מדהים! כל הכבוד ליוסי.
המערכת מכילה את המכשירים הבאים:
טרנספורט Electrocompaniet
סטרימר דאק של Hegel
פראמליפייר ומגברי מנורות של Conad Johnson תואמים.

הרמקולים המדהימים מקרבון גם דרייברים וגם הקופסא של וילסון בנץ' דגם ווקטור הרמקול הוא רמקול עומד כ 20סמ רוחב וגובה 105 סמ המכיל וופר מיד וטויטר.
רמקול הוא 2.5 way תלת דרכי המיד מחובר ישירות למגבר, עכבה 6 אוהם, נצילות 89db
המערכת והחדר 98% פתור לדעתי.
המלצות שלי לשיפור מיזערי על פי הטעם שלי, להוסיף מלכודות בס נוספות שבולעות בתחום הנמוך 20-100 הרץ. אני משתמש בכאלה לחדר ההאזנה הקטן שלי.
להגדיל קצת את השטח החשוף בקירות או תיקרה להגברת פרסנס.
ש לי חדר האזנה דומה בגודלו שמטופל אקוסטית טיפול פחות מסיבי מיוסי ורמקולים דומים לגודל של יוסי וטיפול אקטיבי.

המסקנה, אין שום בעיה לקבל סאונד מעולה בחדר קטן וניתן להישתמש ברמקולים ריצפתים, אין צורך להיתפשר ולשים רמקול מדפי ולאבד בס עמוק.

היה כייף,

תודה ליוסי
 

נערך לאחרונה ב:
קונרד גונסון זוהי חברה שהסאונד שלה תמיד מרשים אותי בנטרליות ובנשמה שלו. לפחות בדגמים שאני שמעתי.
בחדר של 11 מ"ר ניתן להשיג באס יפה מאוד ומרשים גם מרמקול מדפי/ מוניטורי טוב. ואני חושב שלהכניס רמקול גדול לחדר קטן מצריך עדיין המון מחשבה.
פירגון יפה ושיתוף מעניין,יישר כח!
 
עם קצת הבנה וניסיון אפשר להכניס רמקול ריצפתי גדול לחדר קטן ולהנות מיתרונותיו של רמקול ריצפתי.
 
ביקרתי שבוע שעבר אצל יוסי, ואני רוצה להודות ליוסי על הארוח הניפלא, היה כיף.
ליוסי יש חדר האזנה בחדר קטן, 3X3.5 מטר.
מייד שניכנסתי לחדר היתרשמתי מהטיפול האקוסטי שראיתי בחדר, מושקע וכולל מלכודות בס וסופגים בקירות ובתיקרה, ללא ספק פריצת דרך בטיפול אקוסטי בחדר קטן.
הרמקולים ממוקמים יחסית קרוב לנקודת ההאזנה, כורסה נוחה ששקעתי בה.
האזנו לקטע ג'ז שיוסי השמיע ולאחר מכן להקלטות ניבחרות שהבאתי, בעיקר קלסיות עם תיזמורות סימפוניות שכללו פסנתר, אבוב, אורגן, תוף סימפוני בס גדול, כינורות, כלי נשיפה צלו וקונטרה בס
שמענו גם פופ משינה וואריק קלפטון, ושירה ווקלית.
הרמקולים נעלמו, טונליות אכותית, במה רחבה, כלי התיזמורת נשמעים טיבעי, בס מדהים ועמוק עם אימפקט מעולה. לא הבחנתי בהאזנה בגלים עומדים, ווקלית אריק קלפטון נישמע טיבעי.
מלכודות הבס עשו את העבודה. מדובר על מלכודות בס גדולות, לא הקטנות שמוכרים של 60X60 סמ.
לא להאמנתי שאפשר להשיג סאונד כזה בחדר קטן רק עם טיפול אקוסטי, מדהים! כל הכבוד ליוסי.
המערכת מכילה את המכשירים הבאים:
טרנספורט Electrocompaniet
סטרימר דאק של Hegel
פראמליפייר ומגברי מנורות של Conad Johnson תואמים.

הרמקולים המדהימים מקרבון גם דרייברים וגם הקופסא של וילסון בנץ' דגם ווקטור הרמקול הוא רמקול עומד כ 20סמ רוחב וגובה 105 סמ המכיל וופר מיד וטויטר.
המערכת והחדר 98% פתו לדעתי.
המלצות שלי לשיפור מיזערי על פי הטעם שלי, להוסיף מלכודות בס נוספות שבולעות בתחום הנמוך 20-100 הרץ. אני משתמש בכאלה לחדר ההאזנה הקטן שלי.
להגדיל קצת את השטח החשוף בקירות או תיקרה להגברת פרסנס.
ש לי חדר האזנה דומה בגודלו שמטופל אקוסטית טיפול פחות מסיבי מיוסי ורמקולים דומים לגודל של יוסי וטיפול אקטיבי.

המסקנה, אין שום בעיה לקבל סאונד מעולה בחדר קטן וניתן להישתמש ברמקולים ריצפתים, אין צורך להיתפשר ולשים רמקול מדפי ולאבד בס עמוק.

היה כייף,

תודה ליוסי
היי איסי,
מודה לך מאוד על הפרויקט שיזמת,
הקלטות שלך היו נהדרות גם אני נהניתי מאוד אתה שולט יפה מאוד בציוד מדידה
ועושה את זה מתוך רצון טוב.

הרמקול הוא 2.5 way תלת דרכי המיד מחובר ישירות למגבר

עכבה 6 אוהם
נצילות 89db
בברכה
יוסי.
 

נערך לאחרונה ב:
נהניתי לקרא
יפה.
 
נהנתי לקרוא את התרשמותך, הכל נכון.
 
נהנתי לקרוא את התרשמותך, הכל נכון.
תודה רבה תומר(ורד)
 

מעניין אם גם על יוסי ילגלגו על חדרון עלוב כפי שליגלגו עלי ועוד בלי לשמוע. החדר היעודי שלי (לאחר מעבר מהסלון) גדול משל יוסי במטר בצלע הארוכה. לי זה ארך שנים של השחתת הקירות בגלל תליה ופירוק של מוצרים אקוסטיים עד שהגעתי לתוצאה שטובה לי, מדגיש טובה לי.
בהתחלה גם אצלי היה חדר עמוס לעייפה במוצרים שאולי הביאו את המערכת לרמת שמיעה אוזנייתית, אך עם הזמן זה פשוט לא מצב טבעי ואוזני ומוחי פשוט רעבו לתחושת פתיחות ואווריריות על פשרות כאלה ואחרות ולכן הסרתי הרבה ממוצרים אלה, אם ליוסי זה טוב מי אני שאשפוט ושיהנה מכל רגע של האזנה.
 
החדר היעודי שלי (לאחר מעבר מהסלון) גדול משל יוסי במטר בצלע הארוכה.
אם כך הצלע הארוכה שלך היא 4.5 מטר, זה הרבה יותר מחדר שינה ישראלי טיפוסי שהסטנדרד הוא 3.3X3.2 מטר.
מבחינתי זה לא חדרון.
אין שום סיבה שלא תוכל להשיג סאונד טוב בחדר שלך, בעזרת טיפול אקוסטי פסיבי מסיבי או יותר קליל ביחד עם RC.
אני מבין שאתה אוהב את התוצאה שהשגת, תהנה.
איסי
 
  • Like
Reactions: gds
מצב טבעי ואוזני ומוחי פשוט רעבו לתחושת פתיחות ואווריריות
כל כך מבין את הצורך הזה, משוחררות בסאונד שזורמת. בקשה קטנה אבל מורכבת ומאתגרת...

gds:
מעניין אם גם על יוסי ילגלגו על חדרון עלוב כפי שליגלגו עלי ועוד בלי לשמוע.

מי שמלגלג על חדרו של עמית אודיופיל צריך לחשוב פעמיים על המהות שלו עצמו ועל שייכותו לתחביב. לדעתי בכל אופן. לא חייבים לאהוב תוצאה, ולא חייבים להחניף , אבל צריך להיות עניניים תמיד ולהבין שהמערכת נכנסת לתוך אילוצי חיים ומורכבויות שלעיתים רבות לא ניתן לפתור אותן וצריך לחיות לצידן.
 

  • Like
Reactions: gds

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור