רפי ו-GIP – ביקור התרשמות אצל היבואן רפי לוהב


itay123

חבר משקיען
הודעות
3,718
מעורבות
2,432
נקודות
113
עם רפי, התכתבתי בעבר (לפני כמה שנים), בנושא סטנדים/שיכוך, מצאתי אותו כאדם, כבר בהתכתבות, נעים, סבלני, נתרם לכל עזרה ושאלה.

מזה זמן שאני מאוד רציתי לשמוע את חברת הרמקולים המאוד מסקרנת הזו G.I.P. Laboratory
קורונה הגיעה, זמנים לא תואמים, עיסוקים ולמעשה כבר שכחתי מהחברה הזו, עם השנים שעברו.

הכתבה של תומר צין ושיחה עם חבר טוב, בהחלט "החזירו לי את הזיכרון".

במקרה היום, זזה לי פגישה והחלטתי להיות ספונטני וליצור קשר עם רפי, לביקור ספונטני, רפי נענה לבקשה וקבענו.

רפי, קבל אותי עם חיוך ואספרסו, מעט צ'יט צ'אט,
כמה מילים על רפי, אדם שקט, צנוע מאוד, אדיב ונעים, איש שיחה שמאוד שמחתי לדבר עמו.

יש לרפי שתי מערכות אשר שונות לחלוטין אחת מהשנייה.

באחד החדרים שכנו להם ה-GIP שמאוד סקרנו אותי, מיקומם בחדר יחסית קטן ממדים/רגיל ובעל טיפול אקוסטי פסיבי במקומות ספציפיים,

תוך כדי נבירה באוסף הדיסקים של רפי, שאלתי מעט שאלות על החברה והרמקולים, קבלתי הסברים טכניים מלאים, ומילים על ההתנסות איתם.

הקטעים הראשונים אותם אני מביא בדר"כ להתרשמות אצל חברים/יבואנים אצלם אני מתארח ומתרשם, הוא ה-MUSIC SCORE בדיסק פיזי מסרטו של טים ברטון BATMAN מ-1989,
ה score הוא תזמורת של כ-120 נגנים,
מוזיקה קלאסית סוחפת בניצוחה של המלחין
Danny Elfman

קצת מילים על ההקלטה,
הטווח הדינמי של אותה הקלטה ספציפית, הייתה יכולה להיות טובה יותר ועם זאת שמיעתן של כמה קטעים שבחרתי להשתמש בהם, משמשות עבורי כ"כלי", אשר מצליח ונותן לי איזו אינדיקציה להבין את הפוטנציאל של המערכת אותה אני שומע,
לצערי ברוב המערכות ששמעתי עד כה, פרט לכמה, ההקלטה אינה מצליחה להישמע מספיק בברור בכל הקשור להפרדת הכלים, מבחינת דינמיות, סחף והתרחשות.

התחלנו כאמור בקטעים הספציפיים,
יכול לומר שהבנתי כבר בדקה הראשונה, שיש פה משהו מיוחד ולא רגיל, הרמקולים של GIP אותם שמעתי, מייצרים "קיר" של סאונד, אין רמקולים בחדר, יש חזית מולי של קיר דיי גבוה ורחב, הכלים נשמעים בברור, טונאליות טבעית מאוד, דינמיות מעולה עבור אותה הקלטה,
המערכת כבר עברה את ה"בחינה" הזו שהעברתי בהצלחה רבה.

מרשים !

עברנו לאבישי כהן, הקטע שנבחר "יד ענוגה", הדביק אותי לספה והפנט אותי, הגודל, הנוכחות של אבישי והזמרת/ות הייתה כ"כ גדולה וריאליסטית, התחום התחתון היה מורגש, מפורט, עשיר ועם משקל מדהים.

עברנו לזמרת ספרדייה MAYTE MARTIN שלראשונה שמעתי,
כלים שהתפזרו במרחב ונעלמו לחלוטין, המרכז כה מוחשי,
עצמתי את עיניי והרגשתי את קולה מרחף, עם נוכחות מוחשית, שרה ליד, תענוג.

שמענו במשך כשעתיים שלמות של מוזיקה, בין עם צלילים של תזמורת ספרדית, קצת DAVE BRUBEK, קצת פינק פלויד, ועוד...

ה מערכת כתוצאה, מרגשת, טבעית, עם נשמה פשוט אדירה, מלאה, רכה, טונציה מאוזנת, תחום תחתון מדוייק, מלא ופאנצי, לא מפוזר, אחיד ומפורט, גבוהים טבעיים מאווד ולרגע לא מעייפים, פשוט קיר של סאונד, החדר מעט מגביל את היכולות הכה מרשימות של הרמקולים, אך כמות הרגש, סחף והפוטנציאל האדיר הרשימו אותי מאוד.

בקשתי מרפי לטעום גם את המערכת בסלון
זוג Vandersteen משולבים עם סאבים תואמים.
בתחילה שמענו שוב את אותם קטעים מהפסקול המאתגר שהבאתי, וקטעים נוספים, המערכת הצליחה להעניק פרזנטציה רחבה בשל המרחב בסלון, טונציה יחסית אחידה, אך בראש, צליליה והנוכחות של המערכת GIP ששמעתי לפני כן, הדהדה בראש, והיה קשה לי להפריד את התוצאה ששמעתי לבין מה שאני שומע בסט השני, ועם זאת הפוטנציאל בהחלט קיים, אך הקסם שנשביתי בו לפני, כאמור הקסים אותי משמעותית יותר.

רפי שמחתי מאוד שנענית לספונטניות שלי ושמחתי לפגוש ולחוות את אחת המערכות המקסימות בארץ.
תודה!

מאוד ממליץ ללכת ולשמוע.

20220706_132936.jpg
20220706_132940.jpg
20220706_134311.jpg
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
עם רפי, התכתבתי בעבר (לפני כמה שנים), בנושא סטנדים/שיכוך, מצאתי אותו כאדם, כבר בהתכתבות, נעים, סבלני, נתרם לכל עזרה ושאלה.

מזה זמן שאני מאוד רציתי לשמוע את חברת הרמקולים המאוד מסקרנת הזו G.I.P. Laboratory
קורונה הגיעה, זמנים לא תואמים, עיסוקים ולמעשה כבר שכחתי מהחברה הזו, עם השנים שעברו.

הכתבה של תומר צין ושיחה עם חבר טוב, בהחלט "החזירו לי את הזיכרון".

במקרה היום, זזה לי פגישה והחלטתי להיות ספונטני וליצור קשר עם רפי, לביקור ספונטני, רפי נענה לבקשה וקבענו.

רפי, קבל אותי עם חיוך ואספרסו, מעט צ'יט צ'אט,
כמה מילים על רפי, אדם שקט, צנוע מאוד, אדיב ונעים, איש שיחה שמאוד שמחתי לדבר עמו.

יש לרפי שתי מערכות אשר שונות לחלוטין אחת מהשנייה.

באחד החדרים שכנו להם ה-GIP שמאוד סקרנו אותי, מיקומם בחדר יחסית קטן ממדים/רגיל ובעל טיפול אקוסטי פסיבי במקומות ספציפיים,

תוך כדי נבירה באוסף הדיסקים של רפי, שאלתי מעט שאלות על החברה והרמקולים, קבלתי הסברים טכניים מלאים, ומילים על ההתנסות איתם.

הקטעים הראשונים אותם אני מביא בדר"כ להתרשמות אצל חברים/יבואנים אצלם אני מתארח ומתרשם, הוא ה-MUSIC SCORE בדיסק פיזי מסרטו של טים ברטון BATMAN מ-1989,
ה score הוא תזמורת של כ-120 נגנים,
מוזיקה קלאסית סוחפת בניצוחה של המלחין
Danny Elfman

קצת מילים על ההקלטה,
הטווח הדינמי של אותה הקלטה ספציפית, הייתה יכולה להיות טובה יותר ועם זאת שמיעתן של כמה קטעים שבחרתי להשתמש בהם, משמשות עבורי כ"כלי", אשר מצליח ונותן לי איזו אינדיקציה להבין את הפוטנציאל של המערכת אותה אני שומע,
לצערי ברוב המערכות ששמעתי עד כה, פרט לכמה, ההקלטה אינה מצליחה להישמע מספיק בברור בכל הקשור להפרדת הכלים, מבחינת דינמיות, סחף והתרחשות.

התחלנו כאמור בקטעים הספציפיים,
יכול לומר שהבנתי כבר בדקה הראשונה, שיש פה משהו מיוחד ולא רגיל, הרמקולים של GIP אותם שמעתי, מייצרים "קיר" של סאונד, אין רמקולים בחדר, יש חזית מולי של קיר דיי גבוה ורחב, הכלים נשמעים בברור, טונאליות טבעית מאוד, דינמיות מעולה עבור אותה הקלטה,
המערכת כבר עברה את ה"בחינה" הזו שהעברתי בהצלחה רבה.

מרשים !

עברנו לאבישי כהן, הקטע שנבחר "יד ענוגה", הדביק אותי לספה והפנט אותי, הגודל, הנוכחות של אבישי והזמרת/ות הייתה כ"כ גדולה וריאליסטית, התחום התחתון היה מורגש, מפורט, עשיר ועם משקל מדהים.

עברנו לזמרת ספרדייה MAYTE MARTIN שלראשונה שמעתי,
כלים שהתפזרו במרחב ונעלמו לחלוטין, המרכז כה מוחשי,
עצמתי את עיניי והרגשתי את קולה מרחף, עם נוכחות מוחשית, שרה ליד, תענוג.

שמענו במשך כשעתיים שלמות של מוזיקה, בין עם צלילים של תזמורת ספרדית, קצת DAVE BRUBEK, קצת פינק פלויד, ועוד...

ה מערכת כתוצאה, מרגשת, טבעית, עם נשמה פשוט אדירה, מלאה, רכה, טונציה מאוזנת, תחום תחתון מדוייק, מלא ופאנצי, לא מפוזר, אחיד ומפורט, גבוהים טבעיים מאווד ולרגע לא מעייפים, פשוט קיר של סאונד, החדר מעט מגביל את היכולות הכה מרשימות של הרמקולים, אך כמות הרגש, סחף והפוטנציאל האדיר הרשימו אותי מאוד.

בקשתי מרפי לטעום גם את המערכת בסלון
זוג Vandersteen משולבים עם סאבים תואמים.
בתחילה שמענו שוב את אותם קטעים מהפסקול המאתגר שהבאתי, וקטעים נוספים, המערכת הצליחה להעניק פרזנטציה רחבה בשל המרחב בסלון, טונציה יחסית אחידה, אך בראש, צליליה והנוכחות של המערכת GIP ששמעתי לפני כן, הדהדה בראש, והיה קשה לי להפריד את התוצאה ששמעתי לבין מה שאני שומע בסט השני, ועם זאת הפוטנציאל בהחלט קיים, אך הקסם שנשביתי בו לפני, כאמור הקסים אותי משמעותית יותר.

רפי שמחתי מאוד שנענית לספונטניות שלי ושמחתי לפגוש ולחוות את אחת המערכות המקסימות בארץ.
תודה!

מאוד ממליץ ללכת ולשמוע.

צפה בקובץ המצורף 59700צפה בקובץ המצורף 59701צפה בקובץ המצורף 59702
איתי, אתה יכול לומר משהו על ההגברה?
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,377
מעורבות
463
נקודות
83
נראה מדהים הכל , תודה איתי.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,718
מעורבות
2,432
נקודות
113
איתי, אתה יכול לומר משהו על ההגברה?

ערב טוב דוד

האם אתה מתכוון
למגבר שפורפרות משולב של Tsakiridis?

לצערי אין לי כל הכרות עם החברה הנל
פרט להיום ששמעתי אצל רפי את ה GIP מחוברים אליו.

כאמור התוצאה כפי שתיארתי.

רפי לוהב
יוכל לענות כמובן לכל שאלה.
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
תודה רבה עבור השיתוף :כל-הכבוד:.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
נשמע משהו דיפלומטי
 

רפי לוהב

עוסק בתחום
הודעות
112
מעורבות
128
נקודות
43
לגבי השאלה על ההגברה, המגבר המחובר ל- GIP הוא Theseus Ultima של Tsakiridis.
הנה קישור לפרסום שהעליתי לא מזמן:
אשמח לענות לכל שאלה.
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
לגבי השאלה על ההגברה, המגבר המחובר ל- GIP הוא Theseus Ultima של Tsakiridis.
הנה קישור לפרסום שהעליתי לא מזמן:
אשמח לענות לכל שאלה.
תודה רפי. מה ההספק בכל סוגי השפורפרות התואמות?
 

רפי לוהב

עוסק בתחום
הודעות
112
מעורבות
128
נקודות
43
הי דוד, הרשימה ארוכה.
ל KT150, זה 25 וואט לערוץ.
KT120 זה 20.
EL34 למשל זה באיזור 10 וואט.
KT66, KT77, KT88 זה משהו באיזור 15 וואט +/-.
6V6 זה כבר חד ספרתי (כ 5 וואט)
האמור כאן מתייחס למוד פנטודי. במוד עבודה טריודי יורדים לחצי.

אם יש שפופרת מסוימת שמעניינת אותך, אבדוק בדיוק.
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
הי דוד, הרשימה ארוכה.
ל KT150, זה 25 וואט לערוץ.
KT120 זה 20.
EL34 למשל זה באיזור 10 וואט.
KT66, KT77, KT88 זה משהו באיזור 15 וואט +/-.
6V6 זה כבר חד ספרתי (כ 5 וואט)
האמור כאן מתייחס למוד פנטודי. במוד עבודה טריודי יורדים לחצי.

אם יש שפופרת מסוימת שמעניינת אותך, אבדוק בדיוק.
תודה רפי.
 

yossie4

אוהב את התחום
הודעות
492
מעורבות
177
נקודות
43
היי רפי,

אשמח שתפרט קצת על הכבלים, מחירים, דגמים והייחודיות/תכונות שלהם.

תודה
 

רפי לוהב

עוסק בתחום
הודעות
112
מעורבות
128
נקודות
43
הי יוסי,

בשמחה.
כבלי הרמקולים שאני משתמש בהם ואף מציע לאחרים הם הכבלים של Duelund.
הכבלים מגיעים בצורה של תיל (wire) ואני בונה מהם כבל מוגמר ומוכן לשימוש.

לכבלי רמקולים, אני משתמש ב- DCA12ga שעוביו 12guage. מחיר ל- 3 מטר (שני צדדים כמובן, בננות או ספיידים): 1,300 ש"ח.
הכנתי גם כבלים כפולים מאותו כבל, מה שנותן 9guage. מחיר ל- 3 מטר: 2,500 ש"ח.
אפשר בכל אורך והמחיר משתנה בהתאם.

לאינטרקונקטים, אני משתמש ב- DCA20ga שעוביו 20guage. הכבל הסופי מסוכך.
לאינטרקונקטים עם סיומת RCA, אני משתמש במחברים של Duelund עצמו (הסוג היחידי שהוא מייצר).
לכבלי XLR, אני משתמש במחברים של Neutrik מהסדרה הגבוהה שלהם.
מחיר ל- 1 מטר (לשני הסוגים): 950 ש"ח.

מידע נוסף אפשר למצוא באתר שלי כאן. (חסרה שם תמונה של הכבל הכפול).

הכבלים של Duelund בנויים מנחושת מצופה בדיל, עטופים בכותנה שהושרתה בשמן (ועברו ייבוש...) לפי "מתכון" ישן של Western Electric.
מה שמאפיין אותם הוא מה שרבים מכנים "צליל אמיתי", כלומר הכבל מאוזן טונאלית ומעביר את הסיגל ללא הפרעות/הדגשות וכו'.
זה גם הפידבק שקיבלתי מאנשים שניסו (ורכשו) אותם.
אפשר לקרוא מעט על ההיסטוריה של הכבל יחד עם ביקורת כאן.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,916
מעורבות
472
נקודות
83
0
עם רפי, התכתבתי בעבר (לפני כמה שנים), בנושא סטנדים/שיכוך, מצאתי אותו כאדם, כבר בהתכתבות, נעים, סבלני, נתרם לכל עזרה ושאלה.

מזה זמן שאני מאוד רציתי לשמוע את חברת הרמקולים המאוד מסקרנת הזו G.I.P. Laboratory
קורונה הגיעה, זמנים לא תואמים, עיסוקים ולמעשה כבר שכחתי מהחברה הזו, עם השנים שעברו.

הכתבה של תומר צין ושיחה עם חבר טוב, בהחלט "החזירו לי את הזיכרון".

במקרה היום, זזה לי פגישה והחלטתי להיות ספונטני וליצור קשר עם רפי, לביקור ספונטני, רפי נענה לבקשה וקבענו.

רפי, קבל אותי עם חיוך ואספרסו, מעט צ'יט צ'אט,
כמה מילים על רפי, אדם שקט, צנוע מאוד, אדיב ונעים, איש שיחה שמאוד שמחתי לדבר עמו.

יש לרפי שתי מערכות אשר שונות לחלוטין אחת מהשנייה.

באחד החדרים שכנו להם ה-GIP שמאוד סקרנו אותי, מיקומם בחדר יחסית קטן ממדים/רגיל ובעל טיפול אקוסטי פסיבי במקומות ספציפיים,

תוך כדי נבירה באוסף הדיסקים של רפי, שאלתי מעט שאלות על החברה והרמקולים, קבלתי הסברים טכניים מלאים, ומילים על ההתנסות איתם.

הקטעים הראשונים אותם אני מביא בדר"כ להתרשמות אצל חברים/יבואנים אצלם אני מתארח ומתרשם, הוא ה-MUSIC SCORE בדיסק פיזי מסרטו של טים ברטון BATMAN מ-1989,
ה score הוא תזמורת של כ-120 נגנים,
מוזיקה קלאסית סוחפת בניצוחה של המלחין
Danny Elfman

קצת מילים על ההקלטה,
הטווח הדינמי של אותה הקלטה ספציפית, הייתה יכולה להיות טובה יותר ועם זאת שמיעתן של כמה קטעים שבחרתי להשתמש בהם, משמשות עבורי כ"כלי", אשר מצליח ונותן לי איזו אינדיקציה להבין את הפוטנציאל של המערכת אותה אני שומע,
לצערי ברוב המערכות ששמעתי עד כה, פרט לכמה, ההקלטה אינה מצליחה להישמע מספיק בברור בכל הקשור להפרדת הכלים, מבחינת דינמיות, סחף והתרחשות.

התחלנו כאמור בקטעים הספציפיים,
יכול לומר שהבנתי כבר בדקה הראשונה, שיש פה משהו מיוחד ולא רגיל, הרמקולים של GIP אותם שמעתי, מייצרים "קיר" של סאונד, אין רמקולים בחדר, יש חזית מולי של קיר דיי גבוה ורחב, הכלים נשמעים בברור, טונאליות טבעית מאוד, דינמיות מעולה עבור אותה הקלטה,
המערכת כבר עברה את ה"בחינה" הזו שהעברתי בהצלחה רבה.

מרשים !

עברנו לאבישי כהן, הקטע שנבחר "יד ענוגה", הדביק אותי לספה והפנט אותי, הגודל, הנוכחות של אבישי והזמרת/ות הייתה כ"כ גדולה וריאליסטית, התחום התחתון היה מורגש, מפורט, עשיר ועם משקל מדהים.

עברנו לזמרת ספרדייה MAYTE MARTIN שלראשונה שמעתי,
כלים שהתפזרו במרחב ונעלמו לחלוטין, המרכז כה מוחשי,
עצמתי את עיניי והרגשתי את קולה מרחף, עם נוכחות מוחשית, שרה ליד, תענוג.

שמענו במשך כשעתיים שלמות של מוזיקה, בין עם צלילים של תזמורת ספרדית, קצת DAVE BRUBEK, קצת פינק פלויד, ועוד...

ה מערכת כתוצאה, מרגשת, טבעית, עם נשמה פשוט אדירה, מלאה, רכה, טונציה מאוזנת, תחום תחתון מדוייק, מלא ופאנצי, לא מפוזר, אחיד ומפורט, גבוהים טבעיים מאווד ולרגע לא מעייפים, פשוט קיר של סאונד, החדר מעט מגביל את היכולות הכה מרשימות של הרמקולים, אך כמות הרגש, סחף והפוטנציאל האדיר הרשימו אותי מאוד.

בקשתי מרפי לטעום גם את המערכת בסלון
זוג Vandersteen משולבים עם סאבים תואמים.
בתחילה שמענו שוב את אותם קטעים מהפסקול המאתגר שהבאתי, וקטעים נוספים, המערכת הצליחה להעניק פרזנטציה רחבה בשל המרחב בסלון, טונציה יחסית אחידה, אך בראש, צליליה והנוכחות של המערכת GIP ששמעתי לפני כן, הדהדה בראש, והיה קשה לי להפריד את התוצאה ששמעתי לבין מה שאני שומע בסט השני, ועם זאת הפוטנציאל בהחלט קיים, אך הקסם שנשביתי בו לפני, כאמור הקסים אותי משמעותית יותר.

רפי שמחתי מאוד שנענית לספונטניות שלי ושמחתי לפגוש ולחוות את אחת המערכות המקסימות בארץ.
תודה!

מאוד ממליץ ללכת ולשמוע.

צפה בקובץ המצורף 59700צפה בקובץ המצורף 59701צפה בקובץ המצורף 59702
מצטרף לתיאור המדויק של רפי לוהב, הכרתי את רפי כאשר חיפשתי
סטנדים למערכת, את סטנדים של רפי זכרתי מאחת התערוכות, פניתי
אליו לאחר דברים הזמנתי שני סטנדים לפי מידות מתאימות, מאוחר יותר קניתי משכחים לכל המערכת וכבל רמקול שזור של deuland שהכין רפי, אני מאוד מרוצה עתה מהמערכת ומתרומת
הקניות הנ"ל,
לא פחות אני שמח שהכרתי את רפי
זה סוג קשר שלא חוויתי לפני כן בעת קניית ציוד אודיו, רפי מדייק בעשיה ובדבריו יש לו ידע עמוק
מתוך אהבה אמיתית לתחביב ומוזיקה, הרמקולים היפנים GIP
הם יצירה מונומנטלית, לשמוע אותם
חשוב לכל אודיופיל באותה מידה
כמו להכיר את רפי זן נדיר במקומותינו.
 

joda5

חבר משקיען
הודעות
1,027
מעורבות
96
נקודות
48
מצטרף לדבריך יוסי באמת הכרתי את רפי .איש נעים שכיף להיות במחיצתו. והיה לי נעים להכירו ולקנות ממנו את המעמד למערכת אני מאוד מרוצה. נקווה להיפגש ב'ה
 

avile7

אוהב את התחום
הודעות
167
מעורבות
33
נקודות
28
כתבתי על כך בעבר:
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור