LCD רעש של קליקים בטלוויזה חדשה.

  • פותח הנושא פותח הנושא nirbd12
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nirbd12

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי טלוויזיה של שארפ 40 אינץ ומידי פעם שומעים רעש של קליק מהטלוויזיה .
מישהו מכיר את התופעה ?
 

למרבית הטלויזות יש תתופעה בעת ההדלקה לכ20 דקות וגם אחרי כיבוי ל20 דקות
זה נובע מהתכווצות והתרחבות של רכיבי הפלסטיק בטלויזה
הבדלי טמפרטורה במיוחד בארץ ..לי יש 2 טלויזיות סמסונג ויש להן את תתופעה אז אין לך מה לדאוג
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור