פלזמה רעשים של זרמים מהפלזמה!!

  • פותח הנושא פותח הנושא asafbh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

asafbh

חבר אתר
הודעות
38
מעורבות
0
נקודות
6
שלום רב...
היום התחלתי לשמוע רעשים של זרמים כאלה כמו בזזזזזזזזזזזזזזזזזז מהטלויזיה... מרגישים את זה יותר כמנמיכים את העוצמת קול.ניסיתי להעביר ערוצים ביס אך עדיין יש את הרעש הזה.
ברשותי טלויזיה של סמסונג 42A450 נרכשה לפני קצת פחות משנה
מישהו יודע ממה זה יכול להיות??
 

נפתרה הבעיה!הווליום הטלויזיה היה על מקסימום שזה 100 בערך כי כיוון העוצמה היה מכוון מהשלט של יס
 
יפה... לפי הכותרת חשבתי שיוצאים מהפלזמה מפלי מים ("רעשים של זרמים").
 
בעייה דומה בפלזמה PV80 עם ממיר של הוט

שמתי לב שאצלי יש תופעה מאוד דומה כשאני צופה בערוצי הממיר של הוט.
מין HUM שבהתחלה לא שמתי לב אליו, אבל בערב כשהכל שקט מסביב זה דיי מעצבן.
בערוצים האנלוגיים אין את הרעש הזה.
המסך מחובר בחיבור סקארט לSVIDEO, ויש לי גם חיבור נוסף מיציאת הVCR בממיר אל הDVD
המקליט, ומשם בקומפוננט אל המסך, וגם דרך הDVD יש את הרעש הזה.
מה זה יכול להיות? אולי גם אצלי הווליום של הממיר נמצא ברמה לא מתאימה? איך בודקים זאת??
הטכנאי של יורוקום סינכרן לי את השלט עם המסך, אבל לך תדע מה הוא עוד עשה.
 

מה זאת אומרת "בערוצים האנלוגיים אין רעש"? באיזה ערוצים יש?
 
הערוצים האנלוגיים הכוונה לצפייה דרך הטיונר של המסך ולא דרך כניסת הAV המגיעה מהממיר.
 
כנראה ערוצים אנלוגיים עוקפים את הווליום של הממיר.

{גם לי הייתה תופעה דומה, והאשם? עוצמת מינימום בממיר}
לא מכיר את הממיר של הוט {את יס כן} אבל טלפון לשירות לקוחות שלהם ידריך אותך אין לכוון את עוצמת השמע
בממיר למקסימום, והתופעה אמור לעבור,אני משער
 

הטכנאי של הוט יגיע ביום חמישי.
בנתיים שמתי לב שבצפייה בתוכניות טלויזייה יש מן פס אופקי מרצד שלאט לאט זז מלמטה לכיוון מעלה וחוזר חלילה.
מה זו התופעה הזאת ואיך מתגברים עליה??
 
אז ככה.
טכנאי הכבלים היה פה הבוקר והתקין איזולטור וגם הפך את סדר יציאות הסקארט.
עכשיו הVCR הולך למסך כSVIDEO ויציאת הTV בממיר הולכת ל DVD כRGB

הבעייה שעדיין דרך הSVIDEO יש פסים בתמונה ורעש באודיו. כאילו שהאיזולטור לא עושה כלום...אפילו יותר גרוע ממה שהיה קודם.
ניסיתי אפילו לחבר כבל ווידאו קומפוזיט פשוט מהממיר למסך ויש פחות הפרעה מאשר בSVIDEO

מה אני עושה עכשיו??
הטכנאי האשים את כבל הסקארט לSVIDEO שעלה לי 250 שקל. אומר שהבעייה בכבל. זה סביר? אולי הממיר דפוק? אולי האיזולטור לא תקין?

מה דעתכם??
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור