רעשים חזקים מהטלויזיה בחיבור למחשב.

  • פותח הנושא פותח הנושא Acejin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Acejin

אוהב את התחום
הודעות
90
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

חבר שלי רכש טלויזיה חדשה LCD מדגם LG80FR, הטלויזיה מחוברת למחשב בכבל HDMI ל-DVI, וכשאני עושה בהגדרות של הכ.מסך CLONE כדי שיהיה אפשר לראות את המסך של המחשב בטלויזיה.
ברגע שהמסך של המחשב מופיע בטלויזיה יש רעשים חזקים של זמזום מהרמקולים של הטלויזיה.

ממה הרעשים האלה יכולים להיווצר, וכיצד אפשר לסדר את התקלה הזאת?

תודה לכם.
 

נדמה לי שהענין קשור לדרייברים של כרטיס המסך, כתבו על זה בפורום, לא זוכר את השרשור המדוייק...
 
יכול להיות שעדכון של הדרייבר יכול לפתור את הבעיה, או שזה קשור למשהו בהגדרות..?

תודה ליאור.
 
נסה עדכון קודם.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור