רעשים ברמקולים

  • פותח הנושא פותח הנושא yaakov63
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yaakov63

אוהב את התחום
הודעות
61
מעורבות
0
נקודות
6
שלום ומועדים לשמחה!
למעלה מחודש יש לי רעשים ברמקולים נשמעים כמו טק-טק,נקישות כאלו,לפעמיים זה נעלם ולפעמיים זה חוזר הרעש,כרגע יש שתיקה ברמקולים לא שומעים כלום. אציין שכאשר אני מכניס שקע של אוזניה לרמקולים ,ושומע נהדר ללא רעשים,הרמקולים הם של לוג'יטק .z506
אשמח לעזרה,תודה
 

בשני הצדדים?
 
שכחתי לציין שזה רמקולים 5.1
 
אז הרעש בכולם?
 

ערב טוב
מכל חמשת הרמקולים ,שלושה סמוכים למחשב שלי,אחד מימין למסך אחד משמאל למסך ואחד שיושב על המסך.
בהתחלה שמעתי נקישות כמו טק טק,ולפעמיים היה נשמע טוב כאילו אין תקלה.
עשיתי בדיקת שמיעה באוזניות,ושמעתי נהדר,לאחר מכן לא שמעתי כלום.
כרגע מחוברים למחשב זוג רמקולים שהיו לי מזמן שרכשתי את המחשב,בהם אני שומע אך יש זימזום ברמקולים,כלומר בהם אין את הטק טק
מה דעתך?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור