רסיבר וינטאג טלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא von100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

von100

אוהב את התחום
הודעות
190
מעורבות
0
נקודות
0
הי
אני מנסה לחבר רסיבר וינטאג לטלויזיה samsung f5500
עם rca
אני לא מקבל סאונד מהרמקולים של המערכת למה?
תודה
 

תן פרטים....... מי מה מו

איזה בדיקות עשית עד כה?

לטלויזיה יש RCA OUT או IN ??
לפי נסיוני בד"כ זה IN
יש יציאת אזניות?

תעבור בהזדמנות חגיגית זו גם על ההגדרות בתפריט של הטלויזיה ותגדיר יציאת סאונד נכונה
 
תן פרטים....... מי מה מו

איזה בדיקות עשית עד כה?

לטלויזיה יש RCA OUT או IN ??
לפי נסיוני בד"כ זה IN
יש יציאת אזניות?

]

תודה עברתי על ההגדרות .
יש יציאת אזניות
זה rca
in

תודה
 
תן פרטים....... מי מה מו

איזה בדיקות עשית עד כה?

לטלויזיה יש RCA OUT או IN ??
לפי נסיוני בד"כ זה IN
יש יציאת אזניות?

]

תודה עברתי על ההגדרות .
יש יציאת אזניות
זה rca
in

תודה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור