רמקול סנטר חדש עם רמקולים ישנים


rgotman

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
1
האם ניתן לחבר סנטר חדש MONITOR AUDIO Bronze C150 עם רמקולים צדדים ישנים מסוג MONITOR AUDIO Bronze B1 ?
 

רן לוי

אוהב את התחום
הודעות
298
מעורבות
289
נקודות
63
הסנטר משלים את הבמה הקדמית יחד עם זוג הרמקולים הקדמיים. בבמה הקדמית ההתאמה בגוון הצליל היא קריטית, ולכן חשוב להשתמש בקדמיים וסנטר מאותה סדרה עם אותן יחידות (אני מתכוון לסוג היחידות, לא לגודל שלהן). לגבי הרמקולים הצידיים אפשר להשתמש ברמקולים של אותו יצרן בעל מאפייני צליל דומים - לא חייב ממש מאותה סדרה. בשתי מערכות הרמקולים לקולנוע ביתי שהיו ויש לי ב-17 השנים האחרונות - זוג הרמקולים הקדמי הוא מסדרה מסויימת של אותו יצרן, וזוג הרמקולים האחורי הוא מסדרה אחרת של אותו יצרן. גוון הצליל בין הבמה הקדמית לאחורית דומה מאוד, אבל לא זהה לגמרי. כמובן שהתאמה מושלמת היא זוג רמקולים קדמי וזוג רמקולים צידיים ו/או אחוריים בדיוק מאותו דגם, אבל ההתאמה המוחלטת הזו יקרה ומחייבת לקנות את כל חמשת או שבעת הרמקולים במכה אחת.
 

rgotman

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
1
תודה רבה רן על התשובה המפורטת
 
נערך לאחרונה ב:

רן לוי

אוהב את התחום
הודעות
298
מעורבות
289
נקודות
63
זוג רמקולים קדמי במערכת קולנוע ביתי (רב ערוצית, 6 ערוצים ויותר) מתפקד בחדר בצד הקדמי של החדר, סמוך לאותו קיר שעליו תלוייה הטלויזיה, או שהיא נמצאת על מזנון-מעמד. יש שני ערוצים קדמיים - ימין ושמאל ורמקול הסנטר בקולנוע ביתי מתפקד במרכז, ברוב המקרים מתחת לטלויזיה (על הקיר או במדף במזנון-מעמד).

זוג רמקולים צדדיים במערכת קולנוע ביתי רב ערוצים מומלץ בחדרים שבהם הספה או הכורסאות שעליהם יושבים וצופים בטלויזיה ממוקמים באמצע החדר - זוג הרמקולים הזה תלוי על הקירות הצדדיים, או ממוקם בתוך הקירות הצדדיים (רמקולי IN-WALL) בזווית ישרה, כלפי שתי האוזניים של המאזין - אוזן ימין ואוזן שמאל. במקרה כזה יהיו בחדר 5 רמקולים (זוג קדמיים, רמקול סנטר, זוג צידיים) בתוספת סאב וופר. תצורה כזו של רמקולים מכונה 5.1.

אם אתם יושבים, כמו ברוב הבתים בישראל, כשהספה או הכורסאות צמודות לקיר האחורי שבסלון - ממקמים בחדר כזה לא רמקולים צידיים, כי אין להם שום משמעות ביחס למקום הישיבה שלכם, אלא רמקולים אחוריים - זוג רמקולים שתלוי מעל הספה או הכורסאות ומקרין את הצליל בזווית כלפי מטה. גם כאן יהיו בחדר 5 רמקולים (זוג קדמיים, רמקול סנטר, זוג אחוריים) בתוספת סאב וופר. גם תצורה כזו של רמקולים מכונה 5.1.

זהו הבסיס של מערכת קולנוע ביתית. אם אתם יושבים באמצע החדר ורוצים למקם רמקולים צידיים, תוכלו להסתפק רק בזוג קדמי, סנטר ובזוג צידיים בתוספת סאב וופר (5.1 כאמור). תוכלו גם להוסיף זוג רמקולים אחוריים ואז יהיו בחדר שבעה רמקולים בתוספת סאב וופר. תצורה כזו של רמקולים מכונה 7.1.
 

נערך לאחרונה ב:

claudia5

אוהב את התחום
הודעות
167
מעורבות
43
נקודות
28
חשוב לציין שרק אנשים עם שמיעה פסיכית יבדילו בהבדלים של הרמקולים הקדמיים והסנטר,99 אחוז לא ידעו עם הסנטר והקדמיים מאותה סדרה
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור