רמקולים MOZART - -התייעצות


תמי מחנאי

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
1
הי, יש לי רמקולים נפלאים של MOZART וגם את הכבלים שלהם שרכשתי בניויורק לפני 14 שנה במיטב כספי. הם כבר לא משמשים אותי בדירתי הקטנה כיום ואני רוצה לדעת האם ואיפה הם רלוונטים למכירה? מה הייתם ממליצים לי? תודה מראש לעונים :)
 

תמונות מצורפות

  • רמקולים מוצרט 2.JPG
    רמקולים מוצרט 2.JPG
    KB 34 · צפיות: 131
  • רמקולים מוצרט.JPG
    רמקולים מוצרט.JPG
    KB 34.6 · צפיות: 128
  • רמקולים מוצרט-1.JPG
    רמקולים מוצרט-1.JPG
    KB 25.7 · צפיות: 131
היי, בגדול שווי מוערך ניתן לראות כאן:

ממכירות של הדגם הזה ברחבי העולם.
מטבע הדברים השונות במחירים של מוצרים משומשים גדולה.
בהצלחה!
 
תודה רבה לך. והאם אתה חושב שיש להם קהל או פוטנציאל מכירה בארץ? אם כן, באיזה פורום/קבוצה או אמצעי?
תודה מראש!
 
תעלי אותם ללוחות, מדובר ברמקולים מחברה מוערכת שיחסית בסכום "צנוע".
בסוף יימצא קונה, איך אומרים הכל עניין של תמחור.

בהצלחה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור