רמקולים Cabasse Majorca במבחן - תגובות

  • פותח הנושא פותח הנושא dtown
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

סליחה למה להתעסק בטפל? ולא בעיקר ?
 
"אם התמחור הוא טוב או לא זה לא עקרוני" וואלה הזכרת לי את המערכון האגדי ההוא (חכם מימון?) :
הרופא למלווה לאחר שנתבשר על "מצבו הקשה" של הפציינט: אז תכניס אותו מהר תכף ומיד לא חשוב הכסף.
המלווה: כמה?
הרופא: יעלה כמה שיעלה.
ועכשיו ברצינות, אינני מבין איך אפשר לשפוט מכשיר טוב ככל שיהיה ולהתעלם מכך שהוא נסחר הרבה מעל
מחירו הראלי . יכול להיות שכל מגזר האודיו בישראל כמוהו ככדורסל ??

תראה.

מכיוון שהיבואנים הללו אינם מליונרים ונוסעים על אודי Q7 כברירת מחדל אני משער שהם רחוקים מתחום הכדורסל.

להגיד שאינני נכנס בכתבות לעיניין התמחור זו טעות. אני מתייחס למוצר בהתאם למחיר שאני מקבל ומהם הביצועים ביחס למחיר.

אינני יודע מהן הסיבות שגורמות ליבואן לתמחר יותר או פחות, אינני ניכנס לזה ואינני מעוניין להכניס את הפרמטרים הללו לסקירות שלי.

הרמקול הזה, מבחינתי, שווה את מחירו, ותאמין לי שאם תרצה אותו באמת תוכל לגשת לאחוזת הסטריאו ועם גמליאל {היבואן} מאוד קל להסתדר.

בקיצור, אהבת? גש לחנות ואני בטוח שתסתדרו.
 

נערך לאחרונה ב:
ובכל מקרה, ההשוואות שלנו הן מול מוצרים אחרים במחירים מקבילים בארץ = מה אתה מקבל תמורת הכסף שלך כאן.
אף אחד לא מונע ממך לייבא באופן אישי או לרכוש מוצרים אחרים שלטעמך מתומחרים באופן אטרקטיבי יותר.
 
לעיניין הכתבה, בהחלט סקירה מעניינת. לצערי 'חדר הסטראו' שלי קטן (3*4 מטר) ולכן לבטח לא יוכל
להכיל רמקול בסדר גודל הזה..
 
רמקולים גדולים מסויימים בהחלט יכולים להתאים.

הרמקול הנסקר למשל אינו סובל מבעיות מיקום מפני שהפורט שלו יורה למטה, הוא יכול בהחלט להסתדר בחדר כמו שלך מפני שאני בחנתי אותו בנוסף לסלון בחדר דומה לשלך.
 

בשעתו היה לי Electa Amator MK2 והרמקול היה 'גדול' על החדר (יחידת מיד בס "7 scan speak) לדעתי
יחידות בסדר גודל הזה דורשות לפחות חדר 4*5 מטר ,כרגע אני עובד עם רמקול Acoustic Energy AE1
series 2 למי שמכיר (יחידת מיד בס "5) ,הגברה Manley Snapper ופרה Manley Steelhead /דעתך?
 
איזה מוסיקה אתה שומע?
 
בעיקר קלאסית,תקליטים ודיסקים
 

ואתה לא מרגיש שחסר לך מעט תחום תחתון?

מה עם מוניטורים גדולים יותר? חוץ מהאלקטרה אמטור 2 שיש לו יחידה פסיבית מאחור שהגיוני שיש סיכוי שתעשה בעיות.

יחידה כזו קטנה על מיני מוניטור אמורה להתעלף במוסיקה קלאסית ... לא?
 
לא יודע אם יצא לך לשמוע ת'רמקול בכל אופן הוא די אנרגטי בחדר קטן ודווקא מוסיקה קלאסית אמורה להיות
הקטע שלו כל עוד אינך שומע מוסיקה לאורגן.., ובוודאי לא הופעות רוק, הרמקול מנגן לדעתי החל מ-65-70 Hz ,
הפורט הוא קדמי ולכן אמור להיות אידאלי לחדר קטן (כך לפחות זה נראה לי), בס אמיתי ונמוך לא יכול להתקבל
בתנאים שלי (חדר 3*4 מטר), לכן 'השדרוג' באים יעשה צריך להיות בהתאם כלומר רמקול באותו סדר גודל
(Herbeth למשל) וכיו"ב
 
ה-Herbeth בהחלט רמקול מדהים, הייתי שוקל גם את הדבור סופר 8 שהוא רמקול מעולה ומפתיע בחדרים קטנים.

לגבי הרמקול שלך.
אני מכיר אותו, רמקול מעולה. אבל הבעיה שלו היא דווקא בתחום התחתון שלדעתי לוקה בחסר, היחידה שלו מאוד מהירה ואנרגטית וקולות אדם בוקעים ממנו באופן מאוד משכנע. עדיין הייתי שוקל חלופה לרמקול שירד עוד אוקטבא למטה.
 

אפשר להשיג אותו ביד שניה? מה מחירו בארץ (Devore 8 )?
 
יש אותם אצל אייל פור ביד שניה. תבדוק איתו.

מחירו כחדש 24K ש"ח אם זכרוני אינו מטעני.
 
וואלה, הייתי שמח להזדכות על ה-Mentor שרכשתי ממנו אי שם ב-2001..
 

שווה לבדוק טרייד אין כזה.

לקבאס יש עוד רמקולים חוץ מזה שסקרתי, תבדוק אם יש משהו שיכול להתאים לך ותבדוק אם אחוזת הסטריאו גם יכול לתת לך זיכוי על האודיו אנלוג שלך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור