רמקולים עם גג נפתח יד שניה מרופא במצב מכני מצויין

  • פותח הנושא פותח הנושא niv100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

niv100

אוהב את התחום
הודעות
251
מעורבות
150
נקודות
43
 

כמו שאת הבוגאטי שירון לא קנה אף חובב רכב אחד בעולם, יש להם שוק משלהם של נסיכי נפט, שחקני על בכדורגל ואוליגרכים, כנ״ל הרמקול הזה והעיצוב שלו.
ד״א זה רמקול אקטיבי המאפשר הזרמה ישירות ממכשיר שליטה יעודי.
 
מכוער לטעמי אבל אסכים להיות בעל סכום לרכישה:)
 

טידל זה מותג שמהיום הראשון שראיתי את המוצרים שלהם, רמת הגימור, איכות הבניה והרכיבים הבלתי מתפשרים שהם משתמשים בהם, ידעתי שיהיה לי רמקול שלהם.

האמת. זה שיתוף פעולה תקדימי בשוק הזה. וזה בהחלט מהלך שמקבע את המותג הזה לשוק האולטרה אולטרה היי אנד.

מדהים!
 
שיתוף פעולה מעניין אך לא תקדימי, לפני כ 20 שנה אודיולאב הבריטית חברה לקבוצת טאג מקלראן, לרבות שינוי שם המותג.
רכישה שלא הוכיחה את עצמה. ולבסוף המותג אודיולאב נמכר לסינים.

להערכתי הצנועה מדובר במהלך שכולו מיתוגי ותו לא.. אבל ימים יגידו.
 
טידל זה מותג שמהיום הראשון שראיתי את המוצרים שלהם, רמת הגימור, איכות הבניה והרכיבים הבלתי מתפשרים שהם משתמשים בהם, ידעתי שיהיה לי רמקול שלהם.

האמת. זה שיתוף פעולה תקדימי בשוק הזה. וזה בהחלט מהלך שמקבע את המותג הזה לשוק האולטרה אולטרה היי אנד.

מדהים!

מסכים לגמרי,
מעולם לא ראיתי רמקולים עם איכות בניה ורמת גימור כ''כ מרשימות.
רפרנס אמיתי.
 

לדעתי הרמקולים שלהם הם הכי יפים ויוקרתיים בגימור בלי קשר לסאונד שלהם, כי אף פעם לא שמעתי.
ספציפית לבוגאטי האלו לא ככ אהבתי, קצת חייזרים:)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור