רכשתי LCD 40av700 - כיול

  • פותח הנושא פותח הנושא NATI1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

NATI1

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
1
היום התקנתי את הטלוויזיה TOSHIBA 40 אינץ' .. הבעיה שלא רואים משהו(זאת טלויזיה FULL HD ורואים בה פחות טוב מHD READY הקודם שהיה לי) אני בטוח שזה עניין של כיול .. יש איפה שהוא מדריך או משהו כזה שאפשר להעזר בו??

תודה רבה רבה!
 

יש באתר כאן מדריך של כיול תמונה , ראית אותו ?
 
לא מצאתי . אפשר קישור בבקשה?
 
 

קודם כל ליאור - מדריך מדהים!! איזה הבדל בצבעים..באיכות! שמיים וארץ.

יש לי שאלה .. בהגדרות יש לי אפשרות של PICTURE SIZE ובהתחלה זה היה על WIDE..יש שם עוד אפשרויות כגון NATIVE,SUPERLIVE,4:3 וכו'.. ניסיתי את הNATIVE ואם אני לא מדמיין רואים בה הרבה יותר טוב מהWIDE בערוצי ה-HD..אני לא כל כך מבין מה ההבדל ביניהם ..האם אני מפספס חלק מהתמונה מכיוון שאני לא על מסך רחב כמו שהיה בהתחלה (WIDE)?

ובקיצור - האם אפשר להישאר ועדיף להישאר עם Native או שמה Wide זו אופציה יותר טובה לטלוויזיה שלי..
תודה רבה!
 
אתה לא טועה, עבור שידורי HD, עדיף להשתמש ב- NATIVE שמציג את התמונה ביחס 1:1 מקורי.
WIDE מגדיל אותה מעט וחותך קצת מהשוליים, מצב זה מכונה בשפה המקצועית OVER SCAN, הוא מיועד להוציא את השוליים מחוץ לתמונה הנראית משום שבחלק מהמקרים בעבר, היו עלולות להופיע שם הפרעות שקשורות לשידור.
 

זאת הנקודה..כל השבוע הייתי בטוח שאיכות הHD - ירודה. הייתי רואה קצת מטושטש ולא חלק..שיחקתי עם הגדרות ואיך שהגעתי לNATIVE ראיתי הבדל ענקי.
השאלה שלי היא אם זה מומלץ להשאיר את הNATIVE ? ז"א מה היתרונות של ה-WIDE בכלל?
ושמתי לב שכשאני מכבה את המסך ומדליק הוא אוטומטי חוזר לי לWIDE ..מדוע?
תודה רבה ליאור
 
הסברתי את הסיבה בגינה השתמשו ב- WIDE.
ב- HD, אני תמיד בוחר ב- NATIVE.
בשידורי SD, אצלך מומלץ לבחור במתיחה חכמה SUPER LIVE.
בשביל לבטל חזרה ל- WIDE, הכנס לתפריט SETUP, תבטל שם את הפרמטר שקשור לאות אוטומטי (לא זוכר בדיוק את הנוסח).
 
תודה רבה (Y)(Y)(Y)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור