רכשתי C6200 LED של סמסונג מתצוגה באלמ

  • פותח הנושא פותח הנושא arielbp
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

arielbp

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
המחיר ששילמתי הוא 4,500 ש"ח. 3 שנות אחריות של סמליין.

האם הרכישה נכונה או שמא לבטלה ?

תודה.
 

אם המסך תקין והוא עונה על צרכיך, אז זה אמור להיות בסדר.
 
לדעתי...

תשמע, זאת נראית טלוויזיה סבבה לפי מה שאני יודע... אם כבר סמסונג אני הייתי הולך על הטלוויזיה זאת אבל לכל אחד יש צרכים שונים מהטלוויזיה שלו...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור