רכשתי טלוזיה סמסונג 450 ,חיבור כבלים

  • פותח הנושא פותח הנושא ASAFF
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אה וואלה..

אתה מתכוון שאתה רואה שוליים שחורים בצדדים ורואה רק על חלק מהמסך?

לא יודע חייב להיות אופציה נוספת זה מבאס לקנות מסך LCD רחב ולראות רק על חלק מהמסך...או לראות אנשים שמנים..

ליאור אמר שיש מצב שאתה מגדיל את כל התמונה ואז לא רואים חלק קטן מהשוליים אבל אז רואים רגיל על כל המסך- שווה לנסות.

ד"א, מוזר למה בטלוויזיות רגילות של 4:3 לא רואים אנשים רזים מדי בערוצים שמשדרים סרטים במסך רחב..רואים הכל רגיל..
 
כאשר משדרים סרט 16:9 על מסך 4:3, אתה תראה שוליים שחורים מעלה מטה, או שפשוט חותכים את שול ימין ושמאל של הסרט ואז הוא מופיע על מסך שלם.
 

אוקי

ערוצים הבעייתים זה 2-10 ו1

אז אני רואה ב WIED ZOOM

ואז ראוים סבבה

השאלה עם אפשר לשמור את הערוצים הנהל ב בשידור הזה

ואת האחרים ברגיל 16:9

אגב אחרי בדיקה אני מאוד מרוצה מהטלוזיה למי ששאל
סרטים רואים פצצה ( עם חיבור איכותי )
כדורגל סבבה לוקח זמן להתרגל ,לגדול של הטלוזיה בכללי
חיבור למחשב זה בבדיקה לא הצלחתי להגדיר עדין
התמדדות עם תאורה של חדר ושמש לא מפריע כמו בטלוזיות אחרות

אבל איכות וחדות שלא ראיתי
 
נערך לאחרונה ב:
מה שכן לפעמים בסרטים מסוימים יש הפרעות

בתרגום למטה שזה מתחף יש פעמים שזה לא מתחלף נקי וזה מתקבץ או שזה
שעם יש שורה ארוכה מדי ואחרי זה קצרה זה משאיר סמניםמהקודם
בעת החלפת התרגום או הרצת התרגום לשורה הבאה

השאלה עם זה קשור לכבל ?
חיברתי בסקאט לS0VIDEO

מה שכן לאחר שעייתי בדיקה והבדל בין שני סרטים בערוצים שונים
ברגע שהסרט מוצג על מסך מלא אז אין את

ושיש סרט עם שולים אז זה קיים ,הפרעות שציינתי קודם

אשמח עם משהו יודע על מה מדובר ? ועם ניתן לסדר את זה
 
נערך לאחרונה ב:
אה וואלה..

אתה מתכוון שאתה רואה שוליים שחורים בצדדים ורואה רק על חלק מהמסך?

לא יודע חייב להיות אופציה נוספת זה מבאס לקנות מסך LCD רחב ולראות רק על חלק מהמסך...או לראות אנשים שמנים..

ליאור אמר שיש מצב שאתה מגדיל את כל התמונה ואז לא רואים חלק קטן מהשוליים אבל אז רואים רגיל על כל המסך- שווה לנסות.

ד"א, מוזר למה בטלוויזיות רגילות של 4:3 לא רואים אנשים רזים מדי בערוצים שמשדרים סרטים במסך רחב..רואים הכל רגיל..

תראה בכול העורצים סרטים כדורגל וכו של הכבלים רואים סבבה ואפילו מצוין עניין בעינני המתבוננן

לגבי אנשים שמנים רזים זה מופיע רק בערוצים בעייתים כמו 10 ו22 ,אז יש אפשרות לשנות את זה מה 16:9 שזה איך שזה משודר בדר"כ ל אופצית WIED ZOOM ואז זה משנה את הששידור למה שאתה רואה בטלוזיה הרגליה כיום זה חותך מעט את השולים אבל רואים סבבה ממש מוריד טיפה למש עם מצגים לך את השורת שיש למטה של העדכונים יש מצבים שאתה רואה את זה מעט נחתך אבל זה ממש לא קריטי

בתכלס לוקח זמן להתרגל לטלוזיה אני אישית מרוצה מהכלל ומזל שלא לקחתי טושיבה יש לסמסונג הרבה מה להציע מבחינת איכות ,אבל אתה צריך לשבת ולבחון אותה
 

שאלה לגבי חיבור ממיר בכבל סקארט

עם חיברתי את הממיר עם כבל סקראט שמתחבר לממיר ולטלוזיה בגלל שאין לי סקרט אז S-VIDEO ,

מה הגדרות שאני משנה בממיר לפי במדריך שיש כאן משנים לאופצית סקארט בממיר

עם לא חיברתי בכבל סקאט לסקארט אני צריך לשנות ?

אני מדבר על המדריך הזה

כרגע זה מראה לי שזה שזה על האופציה השנייה S-VHS השאל עם אני מוריד את זה לRGB כמו במדריך?

בגלל שהכבל לא מסקארט לסקארט - אל מסקארט לS ווידאו
 
נערך לאחרונה ב:
שמירת הגדרות

עוד שאלה לגבי ערוצים 2-10 שאני רואה בשיטת שידור אחרת
WIED ZOOM בגלל השמנה וכו

איך אני יכול לשמור את השיטת הקדוד הזאת בטלוזיה או שכול פעם אני צריך לשחק בין סרטים 16:9
לבין ערוצים ישראלים WIED ZOOM ,ניתן לשמור את זה בלי לשחק כול הזמן בהגדרות
כי עכשיו עם טי מעביר לסרט אני חייב לשנות שוב 16:9

תודה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור