פלזמה רכשתי בשעה טובה את הפנסוניק VT30, איך אני מתחיל עבודה איתה מבחינת כיול ?

  • פותח הנושא פותח הנושא Oni1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Oni1

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
1
שלום

רכשתי את המסך והוא אמור להגיע מחר.
הבנתי שאני אמור לתת לו הרצה של 100+ שעות ע"מ לשפר את האפשרות של צריבת המסך ואף לשפר את התמונה. ברשותכם כמה שאלות :
1. מהם הערכים שאני צריך לתת למסך (כלומר ערכי ההרצה) ?
2. כמה זמן הוא אידאלי להרצה ?
3. האם אני צריך להשאיר המסך דלוק כל זמן ההרצה, והאם אפשר להעביר ערוצים תוך כדי ?

תודה.
 

ערכי הרצה הם אמצע הסקאלה של ניגודיות, בהירות וצבע.
עד 200 שעות אמור להספיק.
אפשר בהחלט להעביר ערוצים, עדיף להמנע בתקופה זו מהצגת סרטים עם פס שחור למעלה ולמטה (בשוליים).
 
תפעיל גם Orbiter או איך שזה נקרה היום
 
תודה על התשובות.
האם לא מכבים את המסך כל תקופת ההרצה ???
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור