LCD או פלזמה רכשתי את PANASONIC 42PV80

  • פותח הנושא פותח הנושא charli3129
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

charli3129

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
טלוויזיה סוף הדרך ...שילמתי 5400 ש"ח , כולל אחריות של יורוקום 1+4 .
המכשיר פשוט מצויין , גם שידורי YES נראים מצויין , חברתי מחשב , סרטי HD - תמונה מדהימה .
לדעתי בגדלים האלה אין תחליף לפלזמה
תודה על ההמלצה , עד עכשיו אין תלונות מקווה שגם לא יהיו .
 

נערך לאחרונה ב:
אחד המסכים היותר טובים שראיתי לאחרונה

תתחדש
 
תתחדש. רק לא ברור לי למה שילמת כל כך הרבה.
 
תתחדש. רק לא ברור לי למה שילמת כל כך הרבה.

למה איפה אפשר להשיג את המסך בפחות כולל אחריות של היבואן?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור