LCD רכישת 37" LCD ושאלה על HD

  • פותח הנושא פותח הנושא ozdaya
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ozdaya

אוהב את התחום
הודעות
62
מעורבות
0
נקודות
6
שלום,
אשמח לקבל עזרה/ עצה מהאתר המעולה הזה.
אני מתעניין בדגמי 37" : טושיבה XV550 / סמסונג A550 / אל.ג'י 53FR
המטרה לחבר אותה לממיר הוט HD ולמחשב בשביל משחקים וסרטים.
האם ה- HDFULL יתרום לי משהו במקרה הנ"ל:
-במשחקים זה יאפשר לי לשחק ברזולוציה יותר גבוה?
-ובסרטים, אני מפעיל קבצי MKV שרשום עליהם 720P, אז האם זה משנה שאני רואה HDREADY או HDFULL ?

אשמח גם להמלצה מבין הדגמים הנ"ל.
 

מה מרחק הצפיה שלך מהטלויזיה?
סרטי 720P הם HD READY ולכן מסך שכזה בהחלט יספק.
 
מרחק צפיה בין 2.5 ל-3 מטר.
לגבי הסרטים הבנתי אבל לגבי משחקים האם FULL-HD נותן לי אפשרויות טובות יותר?
ועל איזה דגם היית ממליץ לי מבין השלושה שרשמתי?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור