רכישת מסך LED בארצות הברית

  • פותח הנושא פותח הנושא menimen
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

menimen

חבר אתר
הודעות
31
מעורבות
0
נקודות
0
אני מעונין לקנות מסך LED בארה"ב ולהביא אותו לארץ ויש לי כמה שאלות בנושא

דפדפתי קצת באתר אבל יצאתי יותר מבולבל אשמח עם מישהו יעזור לי בכמה שאלות:


1. מה קורה עם שידורי עידן+ זה יעבוד? באיזה תדרים ושיטת קליטה המכשיר צריך לתמוך כדאי שיעבוד?
(אני יודע שלא יתמוך ב EPG אבל לא אכפת לי)

2. פחות חשוב אבל מה לגבי YES ו HOT האם יתמוך לי? והאם יתמוך ב HD צריך ממיר מיוחד ?
הבנתי בפורום שצריך 50Hz ועם המסך תומך ביותר זה לא טוב ? 60Hz
יש מצב שכתוב שהמסך 60Hz או 120HZ והוא תומך גם ב 50Hz

3. מה לגבי חיבור DVD האם יהיה דרך לחבר DVD PAL ?



מישהו יכול להמליץ לי על דגם LED בגודל 32 אינצ' אין הרבה אפשרויות!!!!




(אני יודע שתצריך שעוצמת המתח תתאים לארץ 220V)


תודה רבה מראש :)
 

בבקשה עזרה יש לי הזדמנות להביא ופער המחירים הוא עצום

אז בבקשה מי שיכול קצת לעזור ולענות על השאלות שלי למעלה
 
אני לא בטוח לגבי עדין+ . אבל בקשר לשאר השאלות, כן יש טליוויזיות שתוכמות ב 50ו60HZ ביחד. וזה מה שאתה צריך כדי לראות שידורים ו DVD כאן בישראל ללא צורך בממיר אקטיבי.
 
המסך צריך לתמוך בוידאו 50HZ עבור HD וב- PAL עבור SD.
קשה לי להאמין שטיונר DVB-T פנימי ממסך שנרכש בארה"ב יעבוד כמו שצריך בארץ, אבל זה פחות קריטי משום שמחיר של ממיר כזה בארץ עומד על 200-400 ש"ח.
 

תודה רבה עוד מספר שאלות בבקשה

http://www.bhphotovideo.com/c/product/727000-REG/Sony_KDL32EX710_KDL_32EX710_32_BRAVIA_LED.html


מכיוון שאני לא מבין אשמח עם תבדקו בשבילי את המסך בקישור למעלה
אם אני ירכוש את המסך הנ"ל מה יעבוד לי בארץ ומה לא

1. סרטים מUSB
2. סרטים מדי וי די
3. עידן + דרך הממיר המובנה
4. עידן + ברכישת ממיר חיצוני
5. חיבור YES או HOT

רוב הסרטים שאני יראה יגיעו מ USB כך ש DVD לא כל כך חשוב לי

האם המסך הזה בקישור למעלה של סוני מומלץ?


ומה אתם אומרים לגבי המסך הזה של סמסונג

http://www.bhphotovideo.com/c/product/674884-REG/Samsung_UN32C5000QFXZA_UN32C5000_32_1080p_LED.html


המצחיק הוא שהמסך של סוני בארץ הרבה יותר יקר מהמסך של סמסונג ובחו"ל זה בדיוק ההפך

ועוד שאלה קטנה האם יש סיכון בשימוש בממיר מ 220V ל 110V לצורך שימוש בטלויזית LED לא אכפת לי להשקיע כסף אפילו בשנאי איכותי כי הפרש המחיר עדיין גדול האם יש סיכון מעבר לאי נוחות קטנה ?

ושוב תודה על העזרה
 
נערך לאחרונה ב:
המסך צריך לתמוך בוידאו 50HZ עבור HD וב- PAL עבור SD.
קשה לי להאמין שטיונר DVB-T פנימי ממסך שנרכש בארה"ב יעבוד כמו שצריך בארץ, אבל זה פחות קריטי משום שמחיר של ממיר כזה בארץ עומד על 200-400 ש"ח.


מזה SD? האם התכוונת לצפייה דרך עידן+ מהטיונר בטלוויה המיובאת?
אם כן, האם ניתן לפתור את זה ע"י רכישת ממיר וידאו לפאל?
 
menimen, הסוני שנתת בקישור, לפי כל הסימנים לא תואמת ל- PAL וגם לא בטוח שתתאים לוידאו בתדר 50Hz (זה לא מפורט במפרט).
SD מתייחס לשידורים רגילים = PAL
 

menimen, הסוני שנתת בקישור, לפי כל הסימנים לא תואמת ל- PAL וגם לא בטוח שתתאים לוידאו בתדר 50Hz (זה לא מפורט במפרט).
SD מתייחס לשידורים רגילים = PAL

זה שאין 50HZ בעצם רק מונע ממני HOT ו YES
אבל חיבור מחשב או כונן USB יעבוד רגיל אני צודק???

האם זה שאני יקנה DVD בארצות הברית שתומך במולטי סיסטם
יתן לי את האפשרות לנגן דיסקים של הארץ כלומר PAL במסך שלא תומך בPAL ?


תודה על העזרה וסליחה על הנדנוד אבל הפרש המחירים הוא עצום!!!!!!
לדוגמא: מסך הסוני שהבאתי בלינק למעלה עולה בארץ על פי זאפ 5500 ש"ח

מחירו בארצות הברית הוא 625 דולר!!!!! שזה 2200 ש"ח !!!!!!

אגב יש מסך או מסכים LED 32 מומלצים?? (לא תלת מימד) (אין כל כך הרבה דגמים)
 
נערך לאחרונה ב:
אכן זה ימנע ממך הוט או יס, אלא אם תרכוש מעבד וידאו חיצוני שיעשה את ההמרה.
מחשב פועל על 60Hz כך שאין בעיה, גם USB אמור לעבוד בסדר, בתלות בקבצים.
אם נגן ה- DVD יוכל לנגן סרטי PAL אז זה יכול לעזור.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור