LCD רכישת מסך LCD SAMSUNG

  • פותח הנושא פותח הנושא moshiko
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

moshiko

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם האים אוכל לקבל פרטים פרטים לגבי מסך SAMSUNG LE37R81B אני יודע שהוא דגם ישן אבל הוא עומד במיסגרת התקציב שלי ולפי מה שראיתי הוא די דומה ל A450 אשמח לקבל עצה והמלצה מיכם
 

אם ראית ואהבת, אז אפשר ללכת על זה.
 
האים הוא מסך טוב שמצדיק את רכישתו
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור