רכישת מסך LCD 32, ליאור תעזור לי בבקשה

  • פותח הנושא פותח הנושא student1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

student1

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
אני מעוניינת לקנות LCD 32 אינץ' בעיקר מיועד לצפייה בייס וסרטי DVD

אני מתלבטת בין LG10R LG60UR ו-SHARP D44
מה ההבדל בין הדגמים של LG? לא ברור כ"כ מהמפרט.

ההבדל בין LGדגמי לשארפ הוא שהתמיכה בשידורי HD בשארפ בפורמט720P
ואילו בדגמי LG 1080P האם יש הבדל משמעותי?
 

שלום,

קודם כל, אין צורך לצעוק רק בשמי, יש כאן לא מעט חברים שישמחו לעזור לך בנושא.
לדגם 32LG60UR יש כניסת USB לניגון סרטים, תמונות ושירים מדיסק און קי וגם הניגודיות הדינמית גבוהה יותר בהשוואה לדגם LCD 32LG10R
תמיכה באות 1080P אומרת שהמסך יודע לקבל אות כזה, אבל הוא ממיר אותו לרזולוציה הטבעית שלו (שהיא למעשה 720P).
 
ביום חמישי אני מקבל את 32LG60UR אני ישמח לתת לך חוות דעת מקרוב.

אל תשכח שיש לך סיקור (שעזר לי מאוד) על הדגם ה-42 שלו.

תחשב גם לפי תקציב ואחריות, לשארפ יש 10 שנים אחריות ו-LG שלוש שנים
אני הלכתי על הLG בגלל החיבור USB.

והכי חשוב (אם לא שמת לב עדין) ל-LG יש שני יבואנים ח.י (יבואן רשמי) וש.י
עלות מססך כולל אחריות לשנה של ש.י 3100 ושל ח.י 3800, לאחר בדיקה של נושא האחריות,
הבנתי שלא כדאי להתעסק עם האחריות של ש.י כי הם לא מתקנים כל דבר.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור