רכישת מסך LCD - טושיבה או סמסונג ?

  • פותח הנושא פותח הנושא Hannan_N
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Hannan_N

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב
אני מעוניין לרכוש מסך LCD בגודל 37 אינטש.
שני המסכים הרלבנטים הם:
1. טושיבה דגם AV-500 .
2. סמסונג דגם 37A450 .

ההבדל במחיר בין שני המסכים עומד על 250 ש"ח (סמסונג יקר יותר).
לעניות דעתי התמונה בסמסונג ברורה וחדה יותר.

מבקש לקבל המלצות / חוות דעתכם.

תודה רבה.

חנן
 

חנן אחי.אין מה להשוות.התושיבה הזאת דגם ישן לעומת הסמסונג.וגם ההפרש במחיר קרוב לאלף שקל
 
כך את הסמסונג בלי לחשוב פעמיים
 
לך על הסמסונג היא טובה יותר.
 

הייתה לי בדיוק אותה התלבטות עם אותם דגמים

רז ככה הייתי נעול על הטושיבה והייתי קרוב לרכוש אותה עם הייתי מקבל אותה במחיר המתאים
ןשלא קיבלתי הלכתי לחנות אחרת (מזל ) וקבלתי את אוטו מחיר על על שתיהן למרות שאני יודע טושיבה עולה פחות
במסגרת תקציב

הלכתי על הסמסונג ממלי.לך בחום על סמסונג ראיתי את 2 הטלזיות טושיבה אצל חבר וסמסנוג לך על הסמסונג אבל שב תראה בעניינים אני ראיתי את הטלוזיות אחת לאחת ואין מה להשוות
 
נערך לאחרונה ב:
בסמסונג רואים טוב יותר אם כי האנשים נוטים להראות בה קצת שמנמנים.
כנראה מעבד לwide קצת פחות טוב.
 
כך את הסמסונג בלי לחשוב פעמיים

אני דווקא הייתי חושב פעמיים...
לא סמסונג!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור