רכישת מסך 42 אינץ'

  • פותח הנושא פותח הנושא assafwei
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

assafwei

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
היי

החלטתי שאני מעוניין במסך של LG 42 אינץ' (סקארלט), אבל הבנתי שיש שני יבואנים כשהמחיר הנמוך בסביבות ה 7000 הוא של י. שלום ואילו היבואן הרשמי מוכר את אותו הדגם ב 2000 ש"ח יותר (לפחות איפה שאני הספקתי לראות). האם יש המלצה לגבי הדגם הנ"ל, או איפה ניתן לרכוש אצל היבואן הרשמי במחיר שיותר קרוב למחיר של היבואן השני או האם יש המלצה למסך מיצרן אחר שיתן אותם ביצועים אבל במחיר נמוך ובלי כאב הראש של היבואנים השונים??

תודה,

אסף.
 

י שלום אם אני לא טועה זה דגם סיני

ח.י זה דגם קוריאני ואחריות ל3 שנים
 
הפער במחיר בד"כ לא כמו שציינת תעשה סבב בחנויות או באתרים
ותבדוק מחיר לא חסר חנויות במרכז ארמגדון מומלצים ובצפון אניגמה.
 
דווקא בחנות הראשונה שהזכרת הפער גדול עוד יותר, כמעט 3000 ש"ח...
 

אם כבר תלך על טלווזיה של LG סדרה 80 שיצא יש לה תוספת רמקולים 3.1
שומעים פצצה יש לי כזאת 32 אינץ'
 
המחירים באתר בחנויות המתמחות גבוהים בד"כ

לא תמיד מעדכנים אותם מנסיון המחיר נמוך בהרבה מהמחיר באתר

תקפוץ לחנויות או פשוט תרים טלפון מניסיון אפשר להוציא מחירים טובים מאוד .

אני עשיתי בדיקה במס" חנויות והמחירים טובים בהרבה מהאתר!

בהצלחה!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור