רוצה להזמין מצלמה מאתר בחו"ל


אמירקו35

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
1
כשאני עושה הזמנה מאתר בחו"ל שהמטבע שלו הוא ביורו, אז שער ההמרה שאני צריכה להתייחס אליו זה השער של אותו יום, נכון? השאלה היא אם גם באתר בחו"ל הם מסונכרנים על אותו שער? כי הם מציגים לי מחיר בשקלים שלא תואם את הבדיקה שאני עושה של שער היורו בדיוק באותו זמן באתר של הבנק. מישהו יכול להגיד לי למה זה קורה ? הם מוסיפים איזשהי עמלה על ההמרה? ואם אני לא רוצה לשלם להם עמלה אלא להעביר להם יורו, אני יכולה לעשות את זה? זה אמור לצאת לי יותר זול או יותר יקר, בהתחשב בעמלה שהבנק גם ייקח לי? ומה לגבי הזמנה שאני עושה ביום ראשון שזה לפי מה שכתוב פה https://www.bankhapoalim.co.il/he/foreign-currency/euro-exchange-rate יום שאין בו עדכון של שער היורו ? מתייחסים לשער העדכני האחרון?
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,678
מעורבות
1,415
נקודות
113
איך תעבירי יורו ללא עמלה?
 
נערך לאחרונה ב:

menahem

כתב האתר
הודעות
1,536
מעורבות
360
נקודות
83
שער החליפין שמוצג במחיר בשקלים באתרים בחו"ל זה שער החליפין של בנק ישראל,שהוא נמוך מזה של הבנקים.

המחיר שתשלם בפועל בשקלים כלומר:הסכום שיקלי שתשתלם ישר מחשבון הבנק שלך יהיה בשער החליפין של הבנק שלך,שמפורסם באתר הבנק.

בין השנים יש הבדל די גדול שמשמעותי בסכומים גדולים.

ככל הידוע לי לא ניתן להעביר לאתר מכירות בחו"ל מטבע זר במזומן כלומר לקנות פה אירו ולהעביר לחשבון הבנק של,נניח,אמזון.לחברה או אזרח זר אפשר אבל לא לאתרי הקנייה המקוונים.

עיסקת האשראי שלך מגיע לבנק בישרא תוך 3 ימי עסקים והחיוב בחשבון נעשה לפי שער החליפין של הבנק באותו יום עסקים ולא בשער שהיה ביום הקנייה,וגם פ עשויים להיו שינויים.

הדרך היחידה לברר כמה בפועל תשלם זה לברר,כעבור כמה ימים,זה לראות בחשבון הבנק שלך.

בכל מקרה העברת מזומנים במט"ח בין חשבון ישראלי לחשבון זר כרורכה ברכישה ש המט"ח בבנק שלך בשער הגבוה משער החליפין של בנק ישראל ובתשלום עמלה (לפי טבלת העמלות שסיכמת עם הבנק שלך) לבנק בישראל. גם הבנק בחו"ל גובה מהסכום המועבר עמלה כך שאם העברת,לדוגמא,מאה אירו לחשבון בנק בחו"ל האירו יעלה לך בשער המחירה קנייה של הבנק שלך והמקבל בחול יקבל משהו כמו 99 אירו או כל סכום אחר - גם זה לפי העמלות שסיכם עם הבנק שלו ובכל מקרה:פחות.

מניסיון שלי עם אמזון (שנוקבים בסכום שיקלי כולל מיסים והובלה) אמזון מחיבים את כרטיס האשראי שלי בסכום שמופיע באתר ואחר כך,בדוח של חברת האשראי,אני רואה שסכום גבוה במקצת יורד מהחשבון שלי בגלל שערי החליפין של הבנק. בעיסקה כזו,מניסיוני,אין עמלות חוץ מאלה שממילא קיימות,ובעלות כפי שסוכמה בינך לבין הבנק,כמו עמלת שורה דמי ניהול וכו וגו.

נאיר פה: לפני כשנה הורה בנק ישראל לפנות ישירות לכל לקוח ולהציע לו טבלת עמלות לפי אופי השימוש שלו בחשבון ולפי מה שיסכמו ביניהם. חלק מהנקים עשו את זה וחלק הסתפקו בלפרסם שיש אפשרות כזו וקראו ללקוחות לסור לסניף. בכל מקרה אפשר,ואף מומלץ,לבדוק את שיעור העמלות שאתם משלמים לבנק שלכם וזו ההזדמנות להיכנס לסניף ובצורה תרבותית ומנומסת להווכח ולשאת ולתת עם הנק לחיסכון העמלות.

בהעברה,במזומן,מעל סכומים מסוימים (כרגע לא יודע על איזה סכון מדובר) על פי חוק הבנק שלך ידווח לפיקוח על הבנקים בבנק ישראל. אותו הדבר בדיוק לגבי קבלת מט"ח לחשבון בישראל. אם אתה עוסק מורשה או עצמאי על העברת מט"ח לחשבון זר בחו"ל ועל קבלתו עליך לעדכן את רשויות המס - מס הכנסה.

מנחם

מנחם
 

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
אם תשלם באמצעות PAY PAL בש"ח
או אז
הסכום הסופי יהיה ידוע ברגע התשלום.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור