רוכשת LCD 42 הצילו בילבלו אותי לגמרי בחנות

  • פותח הנושא פותח הנושא מירי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מירי

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,
מתלבטים ברכישת LCD 42 בין הדגמים toshiba c3500 להיטאצי 42
מרחק הצפייה הוא 4.5 מ', צופים בעיקר ב YES.
פתוחים להצעות במסגרת תקציב של 6800 ש"ח.
תודה מראש!!!!:)
 

שלום,

האם צפית בשני המסכים כשהם מחוברים אל ממיר YES או HOT ? (בשידורים רגילים).
שווה גם לבדוק דגמי פלזמה של סמסונג, LG או פנסוניק (אם זה בעיקר לשידורי טלוויזיה).
 
ממליץ על טושיבה אפילו בלי לבדוק את הנתונים. טושיבה חברה עם שם לפני שאני בודק טלויזיה אני קודם כל דואג שזאת תהיה חברה מכובדת שטובה בתחום כמו: סוני, LG, טושיבה, פיוניר, פנסוניק, פיליפס, סמסונג

לא הייתי ממליץ על כל האלטרנטיבות הזולות כביכול שחזיקו לשנתיים שלוש אלא אם כבר אז כדאי להשקיע ולקנות טלויזיה של חברה טובה. החברות ללא שם וגב הן: היטאצ'י, מץ, פיילוט, וכל שאר החברות שאתה שומע את השם בפעם הראשונה ושואל מה?????????

גיס שלי קנה טלויזיה 42" במחיר בדיחה של 3000 ש''ח של חברה שאינה ידועה לאיש בטח מישהו שקוראים לו אברם החליט לבנות טלויזיה עם בניו ולכן שם החברה אברם את בניו
 
היטאצ'י היא דווקא חברה ותיקה ובהחלט ידועה...
אתה מדבר מן הסתם על "חברות מדבקה", והתקציב הנדון כאן בהחלט מתאים לדגמים מסדרות הכניסה של מותגים מכובדים.
 

היטאצ'י חברה בלי גב ???
 
נערך לאחרונה ב:
למרחק הצפייה שלך אני ממליץ מסך בגודל 50".
במסגרת התקציב 50 " עולה יותר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור