ברשותי טלויזיה Haier דגם LE46M660
היא לא סמארט. רגילה.
חיברתי לה דיסק USB עם סרטים עליו (בכל מיני פורמטים) וכתוביווץ בפורמט SRT.
משום מה היא מציגה לי את הכתוביות של כל הסרטים בתור ג'יבריש.
יש מה לעשות ?
תודה רבה
אגב, שאלה נוספת:
כתב arix בשירשור כאן ש
אז למה הכוונה במשפט של arix ?
היא לא סמארט. רגילה.
חיברתי לה דיסק USB עם סרטים עליו (בכל מיני פורמטים) וכתוביווץ בפורמט SRT.
משום מה היא מציגה לי את הכתוביות של כל הסרטים בתור ג'יבריש.
יש מה לעשות ?
תודה רבה
אגב, שאלה נוספת:
כתב arix בשירשור כאן ש
טלויזיה חכמה משחררת את הצורך בחיבור פיזי למחשב בעיקר אם הטלויזיה בסלון,
יש לנו בסלון טלויזיה חכמה אבל לא הצלחתי להתחבר איתה אל כונן הסרטים שהוא shared אצלי במחשב בבית.אז למה הכוונה במשפט של arix ?