LCD רואים כתוביות עברית בגיבריש

  • פותח הנושא פותח הנושא אבנר
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אבנר

אוהב את התחום
הודעות
103
מעורבות
1
נקודות
18
ברשותי טלויזיה Haier דגם LE46M660
היא לא סמארט. רגילה.
חיברתי לה דיסק USB עם סרטים עליו (בכל מיני פורמטים) וכתוביווץ בפורמט SRT.
משום מה היא מציגה לי את הכתוביות של כל הסרטים בתור ג'יבריש.
יש מה לעשות ?
תודה רבה


אגב, שאלה נוספת:
כתב arix בשירשור כאן ש
טלויזיה חכמה משחררת את הצורך בחיבור פיזי למחשב בעיקר אם הטלויזיה בסלון,
יש לנו בסלון טלויזיה חכמה אבל לא הצלחתי להתחבר איתה אל כונן הסרטים שהוא shared אצלי במחשב בבית.
אז למה הכוונה במשפט של arix ?
 

ראשית, האם הטלוויזיה אמורה לתמוך בהצגת עברית בכתוביות SRT? האם זה כתוב במפרט?
ברוב הטלוויזיות החכמות, אפשר לבחור את שפת הכתוביות בתפריט הגדרות (בזמן הצפיה בסרט).
באופן עקרוני, חלק מהטלוויזיות אכן מאפשרות להתחבר לכונן שיתופי ברשת ולמשוך ממנו סרטים, אבל זה משתנה מדגם לדגם.
 
תודה על התשובה.
אין לי מושג אם הטלויזה אמורה.
הדגם הוא LE46M660 של Haier. היא לא סמארט (!)
איך אדע ?
(ונניח שהיא כן, ואני רואה גיבריש, אז איך אני משנה את זה ?)

לגבי התשובה לשאלה השניה, איך אני יודע אם הדגם של החכמה אכן מאפשר להתחבר לכונן שיתופי ברשת ?
הדגם הוא 6700 של TCL
 
אין חוברת הוראות לטלוויזיות?
 

יש.

של החכמה יותר דק מאשר של הלא חכמה :-)

אני למד שטלויזיות שונות אחת מרעותה ב ה מ ו ן פרמטרים (שלא תמיד מופיעים במפרט)
לא רק בגודל, איכות הצפיה או סוג הקונקטורים
 
אכן. לכן צריך לקרוא את חוברת ההוראות, זה עובד שונה בכל טלוויזיה.
 
אני מסוג האנשים שלפני שפותח את המכשיר, קורא את כל חוברת ההוראות :O
אם היו הוראות כלשהן, או מפרט שאומר במה הטלויזיה תומכת או לא, לא הייתי פותח פה שאלה בכלל.

לדעתי, וממה שהסתכלתי בתגובות (שלך) לאנשים ששאלו שאלות דומות, אם זה לא כתוב במפרט אז אף איש מכירות שמוכר את הטלויזיה הזו, לא ידע לענות לי אם היא תומכת ב SRT בעברית.
רק להתקשר ליבואן ולקוות שידעו לענות.

אגב, בכלל לא הבנתי עדיין אם יש אופציה לשנות את שפת הכתוביות, באופן כללי בטלויזיות, באיזה תיחכום של מקשי טכנאים
(כי בתפריטים הרגילים לא מצאתי)

לגבי השאלה השניה, התחלתי להבין שרוב מערכות ההפעלה של smart TV הן אנדרואיד.
זה גורם לי לחשוב שלא תמיד התקשורת אל פולדר/מחיצה במחשב רגיל שמריץ ווינודס תהיה פשוטה.
איך זה נראה מנקודת מבט של המשתמש, למשל, בטלויזיה שכן תומכת בזה ?
 

אם זה אנדרואיד, שפת המערכת היא לא בעברית? חפש גם בהגדרות של אפליקציית נגן הוידאו, שם זה אמור להיות. אם אפשרי, תתקין אפליקציה מחנות גוגל, למשל נגן MX Player.
 
להלן העידכונים:
א. התבלבלתי. הלא חכמה היא לא עם אנדרואיד.
עדיין, אם אזדקק בחכמה לנגן, אזכור את ההצמלצה ל mx player
ב. אתמול נכנסתי שוב לתפריטים (menu בשלט)
יש בשני מקומות אפשרות לשנות שפה, שלא ראיתי קודם.
צריך לשנות בשניהם ביחד בשביל לראות עברית.
אחד זה OSD (מה זה בכלל ?)
השני זה באותו מסך גם כן מדבר על שפה. (לא זוכר כרגע מה בדיוק היתה ההגדרה שם).
עכשיו רואים עברית :)
(עם נקודות דוקא מימין למשפט וסימני שאלה מימין למשפט, אבל עדיין - עברית)
ג. חזרו אלי היום מהיבואן מתמיכה הטכנית עם תשובה שהטלויזיה לא תומכת ב SRT ואין אפשרות לראות כתוביות בעברית.
(מה שמסתבר כלא נכון)

תודה רבה
 

יופי, טוב לשמוע. OSD אמור להיות שפת התפריטים. היא אכן יכולה להיות שונה משפת כתוביות ה- SRT.
 
בטלויזיה חכמה,
על מנת לנגן קבצים במחשב בטלויזיה, יש להפעיל שרת DLNA ,
השרת הפשוט ביותר נמצא בוינדוז מדיה פלייר , לא מומלץ לשימוש.
ממליץ על שרת UMS
http://www.universalmediaserver.com

יש לסמן איזה תיקיות מיועדות לשיתוף לטלויזיה.
כמובן שהמחשב והטלויזיה צריכות להיות מחוברות לרשת הביתית.

לגבי עברית הבנתי שהסתדר לך.
ברשותי טלויזיה חכמה ללא עברית (פנאסוניק).
הפתרון הוא פשוט, בעזרת ה UMS , קובץ התרגום בעברית נבנית ע"י השרת בתוך התמונה....
 
נערך לאחרונה ב:
תודה.
אבדוק.
(אם כי לא הבנתי את המשפט האחרון....)
 

הי arix

עזרה בבקשה:
התקנתי את ה UMS.
ניסיתי להריץ משהו אבל כלום לא רץ.

הלכתי ישירות ל: C:\Program Files\Universal Media Server
ולחצתי דאבל קליק על UMS.exe

שוב, שום דבר לא נפתח.

מה אמורים לעשות עם ה UMS הזה בשביל לראות את ה NAS שלי מהטלויזיה ?

תודה רבה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור