רגע לפני שאני מייצר ל Harbeth SHL5 סטנדים, אולי מישהו מוכר?

  • פותח הנושא פותח הנושא motorica
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

motorica

אוהב את התחום
הודעות
319
מעורבות
67
נקודות
28
הי

ככתוב בכותרת, רגע לפני שאני מייצר ל Harbeth SHL5 סטנדים, אולי מישהו מוכר?

תודה,
דויד 054-5307711
 

ראיתי בקבוצה של הרבט בפייסבוק שהם משתמשים בהצלחה בסטנדים של וורפדל לינטון שעולים יחסית זול , האם בדקת אופציה זו ?
 
כן, אני מכיר. לא כאלה זולים.. 500$ לזוג ולא בארץ.
החלטתי לבנות בעצמי, קניתי חומרים איכותיים זה יצא הרבה יותר זול ולמידות המדויקות של הרמקול.
תודה בכל אופן !
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור