ראוטר/ספק כח

  • פותח הנושא פותח הנושא viamusic
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

viamusic

אוהב את התחום
הודעות
295
מעורבות
59
נקודות
28
האם כדאי לתת חשמל לראוטר ולספק כח לינארי לא באותו קו של המערכת
(למערכת קו חשמל נפרד)
 

כדאי לתת לראוטר חשמל טוב.
אצלי העדפתי לחבר אותו לקונדישינר שמספק חשמל לשאר רכיבי ה- LINE במערכת.
אם לך אין טיפול חשמל למערכת, כלומר, שקע על קו אחר הוא ב"איכות דומה", אז אני הייתי שם את הראוטר על קו אחר כמו שהצעת.
אבל זה נכון גם למחשבים, ולכל רכיב אחר שעושה הרבה רעש.
 
כדאי על פני שנאי DC.

קניתי אחד כזה עם שתי ציאות של 12v עבור המודם/ראוטר של בזק וסוויץ של נטרגיר.

פיתרון לא יקר ועדיף על שתי שנאי DC שמייצרים "רעש" על אותה הפאזה אליה מחוברת שאר המערכת.

אם זה שמיע או מורגש?
קשה לי להגיד אבל כדאיי כ best practice לקו נקי יותר.
 
כדאי לתת לראוטר חשמל טוב.
אצלי העדפתי לחבר אותו לקונדישינר שמספק חשמל לשאר רכיבי ה- LINE במערכת.
אם לך אין טיפול חשמל למערכת, כלומר, שקע על קו אחר הוא ב"איכות דומה", אז אני הייתי שם את הראוטר על קו אחר כמו שהצעת.
אבל זה נכון גם למחשבים, ולכל רכיב אחר שעושה הרבה רעש.

אצלי מחשב מוציא רעש מכרטיס גרפי שמתלבש על יציאה HDMI.. זה משהו מוכר.

בסרטים זה יכול להפריע בקטעים שקטים, לשמחתי מוזיקה מן הסתם יוצאת ע"ג USB

אז אני אומר לא בהכרח חשמל..
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור