קשיים בחיבור Sony 32 למחשב עם כבל HDMI

  • פותח הנושא פותח הנושא ronhcn
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ronhcn

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי טלוויזית Sony KDL-32L4000 שמחוברת אל המחשב.
הקונפיגורציה היא כזו - כרטיס מסך (Ati Sapphire 3650) ואז מעביר מ DVI ל HDMI, ואז כבל HDMI ישר אל הטלוויזיה.

הבעיה היא כזו - רואים תמונה בטלוויזיה רק ברזולוציה של 800*600. כל פעם שאני מעלה את הרזולוציה לא רואים תמונה.

ניסיתי להתאים דרך Power Strip את הרזולוציה לרזולוציה הטבעית (1366X768) ועדיין לא רואים.

יש למישהו רעיון?
 

אין לה כניסת VGA ?

יותר פשוט, לא?
 
יש לה, אבל מכיוון שאני רוצה להוציא גם סאונד דרך ה HDMI (דבר שהכרטיס מאפשר) אני לא רוצה להשתמש ב VGA.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור