יש לי טלוויזית Sony KDL-32L4000 שמחוברת אל המחשב.
הקונפיגורציה היא כזו - כרטיס מסך (Ati Sapphire 3650) ואז מעביר מ DVI ל HDMI, ואז כבל HDMI ישר אל הטלוויזיה.
הבעיה היא כזו - רואים תמונה בטלוויזיה רק ברזולוציה של 800*600. כל פעם שאני מעלה את הרזולוציה לא רואים תמונה.
ניסיתי להתאים דרך Power Strip את הרזולוציה לרזולוציה הטבעית (1366X768) ועדיין לא רואים.
יש למישהו רעיון?
הקונפיגורציה היא כזו - כרטיס מסך (Ati Sapphire 3650) ואז מעביר מ DVI ל HDMI, ואז כבל HDMI ישר אל הטלוויזיה.
הבעיה היא כזו - רואים תמונה בטלוויזיה רק ברזולוציה של 800*600. כל פעם שאני מעלה את הרזולוציה לא רואים תמונה.
ניסיתי להתאים דרך Power Strip את הרזולוציה לרזולוציה הטבעית (1366X768) ועדיין לא רואים.
יש למישהו רעיון?