קשה לבחור פתיח אבל ממש בוער בי לחלוק

  • פותח הנושא פותח הנושא tzachi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,413
מעורבות
386
נקודות
83
מדאי פעם עושים משהו במערכת שמחבר אותך מחדש לכיף של רביצה מול המערכת , שכל רגע שאתה עסוק במשהו אחר אתה מתגעגע לכיסא מול המערכת. כשאתה קם בבוקר וכולם ישנים אתה רוצה שיתעוררו שתוכל להתחיל להרעיש בדיוק כמו שאשתך עושה שיפוץ חזה וכל רגע בא לך..........טוב פה אני סתם גולש.
בשנה האחרונה המערכת עברה המון: הפרה ממיר שלי (שלא היה שלי), הוחלף הרמקול cs6 שודרג ב cs7.2 , המגבר נשלח לתחזוקה אצל פורמן, המרתף שופץ והחלל השתנה ,כבלי הרמקול שהיו לי diy בחסות אלדר הוחלפו .....
הכל נשמע סבבה אבל משהו בקסם נעלם . לא ידעתי לשים את היד על הבעיה . הכל היה מאוד מרשים אבל...
השאלתי מחבר ממיר אחר (קנטטה רזולושן) אבל חוץ מניואנסים לא משהו רציני .
שיחקתי קצת עם כבילה במסגרת המצאי המצומצם והבסיסי שיש לי (וויר וורלד , אקרולינק , ומשהו אמריקאי רמת כניסה ).
לא זז כלום !
החלתתי בעקבות פוסט מהפורום השני לנסות כבל של sine שהמתכון שלו נראה לטעמי : גידי כסף ונחושת , קריו , לא מפלטר ומחיר סביר.
אני שם פה את התאור מאתר החברה :
Canton's uniqueness is 'clear', and it is clear. Yes, the relaxing melodies it produce is crystal clear, voices and songs are vibrantly clear. Even for parts of soundtracks at the low-pitch end, the texture is still so clear that the layers of sound makes a beautiful contrast.
אני אומר לכם עם יד על הלב !! אמת בפירסום !!
כל מילה בול !
לא חלמתי ולא האמנתי שזה יכול להיות כל כך משמעותי !
לא יודע אם מה שחיברתי לפני לא היה שילוב טוב או שהכבל הזה מדהים או שניהם.
אבל מיום רביעי שחיברתי הכבל לא רוצה לזוז מהמערכת.
 

בדיוק כמו שאשתך עושה שיפוץ חזה וכל רגע בא לך..........טוב פה אני סתם גולש..
אל תשכח שיש כאן באתר גם לא מעט חובבי Vintage ;)

ומברוק על הכיף וההתרגשות המחודשת(ורד)
 
יש הבדל בין ויטיג' לגרוטאה
 
מדאי פעם עושים משהו במערכת שמחבר אותך מחדש לכיף של רביצה מול המערכת , שכל רגע שאתה עסוק במשהו אחר אתה מתגעגע לכיסא מול המערכת. כשאתה קם בבוקר וכולם ישנים אתה רוצה שיתעוררו שתוכל להתחיל להרעיש בדיוק כמו שאשתך עושה שיפוץ חזה וכל רגע בא לך..........טוב פה אני סתם גולש.
בשנה האחרונה המערכת עברה המון: הפרה ממיר שלי (שלא היה שלי), הוחלף הרמקול cs6 שודרג ב cs7.2 , המגבר נשלח לתחזוקה אצל פורמן, המרתף שופץ והחלל השתנה ,כבלי הרמקול שהיו לי diy בחסות אלדר הוחלפו .....
הכל נשמע סבבה אבל משהו בקסם נעלם . לא ידעתי לשים את היד על הבעיה . הכל היה מאוד מרשים אבל...
השאלתי מחבר ממיר אחר (קנטטה רזולושן) אבל חוץ מניואנסים לא משהו רציני .
שיחקתי קצת עם כבילה במסגרת המצאי המצומצם והבסיסי שיש לי (וויר וורלד , אקרולינק , ומשהו אמריקאי רמת כניסה ).
לא זז כלום !
החלתתי בעקבות פוסט מהפורום השני לנסות כבל של sine שהמתכון שלו נראה לטעמי : גידי כסף ונחושת , קריו , לא מפלטר ומחיר סביר.
אני שם פה את התאור מאתר החברה :
Canton's uniqueness is 'clear', and it is clear. Yes, the relaxing melodies it produce is crystal clear, voices and songs are vibrantly clear. Even for parts of soundtracks at the low-pitch end, the texture is still so clear that the layers of sound makes a beautiful contrast.
אני אומר לכם עם יד על הלב !! אמת בפירסום !!
כל מילה בול !
לא חלמתי ולא האמנתי שזה יכול להיות כל כך משמעותי !
לא יודע אם מה שחיברתי לפני לא היה שילוב טוב או שהכבל הזה מדהים או שניהם.
אבל מיום רביעי שחיברתי הכבל לא רוצה לזוז מהמערכת.
כמו שיש ״חשמל״ בהופעה/קונצרט ככה יש חשמל בחדר האזנה שבונים נכון ותוך כדי הקשבה...
כשאין את זה אין חשק לשמוע מוזיקה.
 

לא ממש הבנתי על איזה דגם מדובר צחי
 
תתחדש צחי. איזה כיף זה אה... כבל, אביזר או כל שינוי / שדרוג שמדביק אותך לספה בלי סוף.
Sine חברה מעולה. תעלה עוד דגם או שניים למעלה וכנראה בכלל לא תצא מהבית. תתחדש.
 

תתחדש צחי. איזה כיף זה אה... כבל, אביזר או כל שינוי / שדרוג שמדביק אותך לספה בלי סוף.
Sine חברה מעולה. תעלה עוד דגם או שניים למעלה וכנראה בכלל לא תצא מהבית. תתחדש.
זה כבר מתחיל להיות מכפלות .
היתי רוצא אבל לא יכול.
 
חזה צריך להיות
כמו מגבר נטרלי
וטבעי,ולא מנופח...
 
זה כבר מתחיל להיות מכפלות .
היתי רוצא אבל לא יכול.
כאשר אשדרג את הקוליסאום שלי אזכור לדבר איתך ;)
 

אם הבנתי נכון התיאור באנגלית מדבר בעיקר על ניקיון...זה מה שהיה חסר לך?
בכל מקרה תהנה תתחדש ותחייך למערכת..
 
,כבלי הרמקול שהיו לי diy בחסות אלדר הוחלפו .....
.
עצבים!
 

אם הבנתי נכון התיאור באנגלית מדבר בעיקר על ניקיון...זה מה שהיה חסר לך?
בכל מקרה תהנה תתחדש ותחייך למערכת..
אחרי כל השינויים הסאונד היה כמו גוש אחד (הגדרה לא אודיופילית אבל לא עולה לי ) הזמרות רקע היו מאחור אבל לא מופרדות ......
ניקיון ששינה את כל התלת מימד וההולוגרפיות של הסאוד ביחד עם חסיפת כל ההרמוניות ופתיחת החלק העליון כך שמרגיש כמו ריבון עם דינאמיות של דום .
 
אפשר לינק לכבילה?
תודה
 

שמח בשבילך צחי,
מועדים לשמחה(ורד)
 
מציע לך ללכת לנמר או לשאול אותו על רזונטור קטנציק.מבטיח לך שזה יעשה לך מהפכה! יש כאלה שחושבים שזו התנשאות ואין מצב שזה יעשה משהו ,אז בדוק עם נמר ולא תצטער.
בכל מקרה תתחדש!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור