קריאת כתוביות ב LCD של פיליפס

  • פותח הנושא פותח הנושא damura
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

damura

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

אני מעוניין לקנות טלויזיה פיליפס PFL 7605 כי שמעתי עליה ביקורות מצוינות. מה שכן הבנתי שאם אני מחבר אליה ישירות דיסק און קי היא לא קוראת כתוביות אלא רק מראה את הסרט. איזה פתרון זול יחסית יש לדבר כזה? אני לא מעוניין עכשיו להשקיע עוד אלף ש"ח בסטרימר רק בשביל זה. ה DVDים החדשים של PIONEER תומכים ב HD אם אני מחבר אליהם דיסק און קי?

תודה!
 

אין תמיכה ולא ידוע מתי תהיה.
נגני DVD לא תומכים בקבצי וידאו HD.
 
אם אתה מעונין לצפות בבלורי אכותי יש לך שלוש אפשריות:

1.בלורי אכותי עולה בסביביות ה1500-3000 begin_of_the_skype_highlighting 1500-3000 end_of_the_skype_highlighting אלף
2.סטריימיר אכותי עולה בין 500-1400 שקל
3.מחשב מדיה סנטר עולה 1500-3000 begin_of_the_skype_highlighting 1500-3000 end_of_the_skype_highlighting שקל ויותר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור