קרב בין שלוש טלוזיות

  • פותח הנושא פותח הנושא yaarix
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yaarix

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
אהלן. אני מעוניין לקנות פלזמה חדשה בגודל 50 אינץ'. התקציב שלי הוא בערך 4500 שקל. אחרי שקצת קראתי בפורומים התרכזתי בשלושה דגמים:

samsung PS51D490


lg 50PK350


panasonic THP50X30

הראשונה היא דגם יחסית חדש של סמסונג אבל לא FHD. מישהו יכול להגיד לי איזה מהם עדיפה?

המון תודה
 

תחשוב גם כל LG PK550
היא מעולה ועולה 4200 שקלוהיא FULL HD טובה מכול הטלוזיות שהבאתה לטעמי
 
הבנתי אבל שיש לה בעיה חמורה של השתקפויות וזו בעיה בשבילי
 
אכן יש לה בעית השתקפיות חמורה....
אבל עם תמעונין במסך עם פילטר נגד השתקפות תנסה למצוא בחניות את C550 של סמסונג הוא מסך מעולה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור