קצת הרהורים בעקבות "מצב פתור " של המערכת ?(לשבור את הכלים )

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בכל המקרים, מאוזן או לא מאוזן, החדר מתעלל במה שמושמע מהמערכת.
אני כותב על תוצאה שמתרחשת בחדר שחף מבעיות חריגות, שממנה ניתן להסיק על בעיית תגובת הבאס שמתרחשת טרם ההפקה גופא, ואתה ממשיך וחוזר למנטרה שהחדר בכבודו ובעצמו מעולל שמות.
אותה תגובת באס קלוקלת לא פעם שמיעה בעיקר אחרי שעוברים להאזין לכותר שבו התגובה הנדונה מאוזנת. אני מדבר על הקצנה שמתקבלת גם בחדר סביר, שאינו מגלם חריגות יוצאות דופן.
מצטער לא יכול לנהל ככה דיון רציני, פרשתי.
 

נערך לאחרונה ב:
אני כותב על תוצאה שמתרחשת בחדר שחף מבעיות חריגות, שממנה ניתן להסיק על בעיית תגובת הבאס שמתרחשת טרם ההפקה גופא, ואתה ממשיך וחוזר למנטרה שהחדר בכבודו ובעצמו מעולל שמות.

מצטער לא יכול לנהל ככה דיון רציני, פרשתי.
נראה לי שאפילו אם כתבתי משפט מיותר לדעתך, שמבחינתך הוא חזרה על "מנטרה"", זה תירוץ עלוב להפסקת הדיון.

ולא שנראה לי חשוב להמשיך אותו.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור