קנית טלויזיה בארצות הברית

  • פותח הנושא פותח הנושא kissilev
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kissilev

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
שלום , אני נמצא בארצות הברית לתקופה של עוד חצי שנה , חשבתי לקנות טליויזיה פה , השאלה מה אני צריך לבדוק כדי שהטלויזיה תעבוד לי בארץ כמו שצריך , חוץ ממתח , הבנתי שלא כדאי להשתמש בשנאי , לכן צריך למצוא טלויזיה שהמתחים כבר יתאימו גם לארץ....אבל מבחינת שיטת שידור ...אשמח לקבל קצת מידע בנושא
תודה
 

אתה צריך שהטליוויזיה תתמוך בשידור ב 50HZ, וברוב המקרים זה לא יהיה כתוב במפרט של הטליוויזיה כך שחייבים לברר בחנות או אצל היצרן
 
אוקיי תודה זה דבר אחד , בארץ השידורים הם ב 50hz ? גם מהכבלים?
ממיר HD משנה משהו?
 
תהיה חייב תמיכה ב- 50Hz בוידאו גם עבור ממיר HD.
 

תודה לכם , יש דגם VISIO 42
במפרט כתוב

Refresh Rate: 120Hz

זה אומר שזה תומך גם ב 50 הרץ או שזה לא ממש קשור
 
אם אני מבין נכון

הכוונה ל 50 הרץ , זה התדר של מתח הכניסה , ולא קצב רענון התמונה , אני צודק?
ומה לגבי PAL / NTSC זה רלוונטי שתתמוך ב PAL ?
 
תודה לכם , יש דגם VISIO 42
במפרט כתוב

Refresh Rate: 120Hz

זה אומר שזה תומך גם ב 50 הרץ או שזה לא ממש קשור

זה אומר שזה כפולה של 60Hz ולא 50.

אתה צריך להבדיל בין שני דברים: כניסת החשמל שאת זה ניתן לפתור בעזרת שנאי מ- 220V ו- 50Hz ל- 110V ו- 60Hz והתמיכה בוידאו שתלויה במעבד וידאו של המסך.
צריך לוודא במפרט שכתוב 1080/50 למשל, הבעיה היא שזה בד"כ לא כתוב במפרטים שמיועדים לשוק האמריקאי המקומי ואתה צריך לברר עם היצרן באם אכן ישנה תמיכה שכזו.
 

תודה

רק רציתי לומר תודה
ושוב תודה, יש פה פורום ממש מועיל
 
סדרה PF של פנסוניק עובדת עם PAL וגם 230V
(אבל היא לא זולה)

וגם סדרה VX (שהיא עוד יותר יקרה)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור